Logo
WiadomościAktualnościWalka Fiata o klienta

Walka Fiata o klienta

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Pomimo trudnej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym Fiat Auto Poland zwiększył w styczniu udział w rynku w stosunku do grudnia 2000 roku. Aby podtrzymać tę tendencję, włoski koncern oprócz rozpoczętych w styczniu akcji promocyjnych wprowadza w lutym nowe oferty dla klientów.

Każdy po wpłaceniu 50 procent wartości auta wyjedzie z salonu nowym samochodem. Zaliczka ta może zostać zapłacona gotówką lub w formie kredytu. Pozostałą część pieniędzy należy zapłacić w styczniu 2002 roku. Podobna promocja obejmuje również ubezpieczenia. Oznacza to, że klient zapłaci połowę ceny pakietu AC i OC przy odbiorze auta, a pozostałą należność dopiero w styczniu 2002 roku. Ponadto do 31 marca trwa akcja promocyjna na samochody Siena i Palio Weekend, w których montowana jest bezpłatnie instalacja LPG.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: