Zacznijmy jednak od najsłabszego turbodiesla – ma trzy litry pojemności, 240 KM i 550 Nm. Za 7100 zł tuner może wykrzesać z tego silnika 280 KM i dodatkowe 35 Nm. Za 6300 zł wyciśnie z trzylitrowego klekota 300 KM i 600 Nm, a jeśli wyłożymy 17 tys. zł, wówczas będziemy mieć 325 KM i 640 Nm.
Jeśli modelem wyjściowym jest Q7 4,2 TDI (340 KM, 760 Nm), to za 7100 możemy mieć 375 KM i 850 Nm, a za niecałe 21 tys. zł otrzymamy 400 KM i 900 Nm. W tym przypadku ważące ponad 2,4 tony osiąga setkę w 6 s i osiąga maksymalnie 250 km/h (model seryjny – 236 km/h).
Właściciele Q7 z 6-litrowym, 12-cylindorowym, 500-konnym turbodieslem nie powinni narzekać na brak mocy, ale jeśli jednak narzekają, to za 10,5 tys. zł mogą mieć 535 KM i 1220 Nm (zamiast 1000 w zwykłej wersji). Wciąż za mało? Zawsze może być jeszcze 595 KM i 1270 Nm.
Galeria zdjęć
Więcej mocy dla Audi Q7 TDI
Więcej mocy dla Audi Q7 TDI
Więcej mocy dla Audi Q7 TDI
Więcej mocy dla Audi Q7 TDI
Więcej mocy dla Audi Q7 TDI