Marka Wiesmann zasługuje na uwagę dzięki swojemu ortodoksyjnemu podejściu do budowy samochodów sportowych. Lekkie nadwozie w stylistyce retro zbudowano na podzespołach BMW. Model GT MF4 wykorzystuje więc 8-cylindrowy silnik 4,8 l, mniejszy Roadster MF3 napędza 6-cylindrowa jednostka o pojemności 3,2 l pochodząca z poprzedniej generacji M3, a większe GT MF5 otrzymało 10-cylindrową bestię z BMW M5. Jednostki napędowe wszystkich modeli zamontowano pośrodku, za przednimi kołami, a para siedzeń znajduje się prawie nad tylną osią.
W wersji standardowej silnik GT MF4 oferuje moc 270 kW (367 KM), tak jak w samochodach marki BMW. Edycja z przydomkiem S otrzyma dodatkowe 39 kW (53 KM), tak więc moc wzrośnie do 309 kW (420 KM). Do wyboru będzie 6-stopniowa manualna skrzynia biegów lub 2-sprzęgłowa przekładnia sekwencyjna. Jak wyższa moc odbije się w osiągach auta na razie nie wiadomo, pewne jest, że czas 4,6 s od 0 do 100 km/h i prędkość maksymalna 290 km/h osiągane przez wersję podstawową nieco się poprawią.
W sumie powstanie zaledwie 20 egzemplarzy GT MF4-S. Każdy z nich na konsoli centralnej będzie miał plakietkę z liczbą porządkową i podpisem braci Wiesmann, właścicieli spółki. Kolejną specjalnością tej wersji będzie inny wzór szwów na tapicerce oraz specjalna wyjątkowa grafika przyrządów.
Edycja GT MF4-S powstała z okazji 20-lecia, nie wytłumaczono jednak, z jakim wydarzeniem jubileusz się łączy. Spółka Wiesmann powstała bowiem w roku 1985, a pierwszy samochód wyprodukowała osiem lat później. Oprócz GT MF4-S firma planuje podobną edycję modelu GT MF5 oraz limitowaną do 30 egzemplarzy specjalną wersję roadstera MF3.