Pierwszym samochodem marki Wiesmann był w roku 1993 roadster MF25, na bazie którego powstał model MF3 produkowany do dziś. Roadster MF3 napędzany jest silnikiem z BMW M3, czyli rzędową jednostką 6-cylindrową o pojemności 3,2 l, która produkuje moc 252 kW (343 KM) przy 7900 obr./min i moment obrotowy 365 Nm przy 4900 obr./min. Tak wyposażony dwumiejscowy roadster o masie 1180 kg przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s, a do 200 km/h w niespełna 19 sekund.

Dwudrzwiowe coupe Wiesmann GT MF4 otrzymało silnik BMW V8 o pojemności 4,8 l, który umieszczono za przednią osią, wręcz w punkcie ciężkości auta. Moc silnika to 270 kW (367 KM) przy 6300 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 490 Nm osiągany jest przy 3400 obr./min. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h odbywa się w 4,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 290 km/h.

Jesienią 2007 roku na IAA we Frankfurcie zaprezentowała się radykalna wersja modelu GT oznaczona MF5. Wiesmann GT MF5 pod swoją długą przednią maską ukrywa 10-cylindrowy silnik z obecnej serii M5/M6. Jednostka oferuje moc 373 kW (507 KM) i moment obrotowy 520 Nm. Według dostępnych danych MF5 przyśpiesza do setki w 3,9 s i może pędzić z prędkością 310 km/h.

W przyszłym roku na rynku pojawi się wersja GT MF5 Roadster, która otrzyma elektrycznie składany płócienny dach oraz silnik z M5/M6. Również model MF4 doczeka się w 2009 roku odmiany roadster. Nowe wersje będą produkowane równolegle z popularnym MF3.

Prawdopodobny debiut obu samochodów odbędzie się podczas przyszłorocznych targów w Genewie.