Dzięki whisky numer 1 na świeciei Johnnie Walker. W maju 2013 roku laureaci pojadą na Grand Prix Monaco, gdzie spotkają się z najlepszymi kierowcami zespołu Vodafone McLaren Mercedes i wezmą udział w przyjęciach z udziałem śmietanki towarzyskiej Monako.
Ta niecodzienna inicjatywa Johnnie Walker sprawi możliwość zobaczenia kierowców na żywo z sektora VIP, emocje wyścigu, a następnie zabawa do białego rana na ekskluzywnym after-party, są w zasięgu ręki. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić butelkę dowolnego wariantu Johnnie Walker, następnie zadzwonić lub wysłać sms na podany numer i uzasadnić, dlaczego zasługujemy na wygraną wyjazdu do Monako. Pakiet wyjazdowy na Grand Prix Monaco 2013 zawiera: noclegi w luksusowym hotelu, 3-dniowy bilet na wyścigi oraz zaproszenie VIP na ekskluzywny bankiet Johnnie Walker. Ponadto do wygrania są nagrody dodatkowe: 10 ekskluzywnych zegarków z limitowanej edycji Hugo Boss Motorsports i 100 oryginalnych modeli bolidu F1 McLaren Mercedes.
Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne są w sklepach, w których prowadzona jest promocja oraz na fanpage’u marki „House of Walkers”, na Facebooku.
Dlaczego nagroda jest tak wyjątkowa?
Formuła 1 od lat fascynuje swoją elitarnością, klasą i emocjami, jakie wzbudzają najszybsze bolidy, najlepsi kierowcy i najciekawsze miejsca na świecie, w których odbywają się wyścigi. Świat motoryzacji – najszybszych maszyn, najnowszych technologii i sławnych kierowców, przeplata się tu ze światem luksusu – zawrotnych pieniędzy, gwiazd (fanem Formuły 1 jest na przykład aktor Sylvester Stallone), pięknych kobiet i prestiżowych imprez zarezerwowanych tylko dla VIPów. Najwyższej jakości whisky, doceniana na całym świecie, naturalnie znalazła się w tym wyjątkowym towarzystwie. Tworzona przez ludzi z pasją dążących do doskonałości, którzy od lat idą śladami Johna Walkera i jego synów, stała się częścią celebracji wyścigów Formuły 1 na całym świecie.
Wszystko zaczęło się w 2005 roku, kiedy marka Johnnie Walker została partnerem zespołu Vodafone McLaren Mercedes, wspierając go w nieustannym dążeniu do rozwoju, zgodnie z ideą marki: „Keep walking”. Znane na całym świecie motto Johnnie Walker inspiruje zespół Vodafone McLaren Mercedes, który nieustannie dąży do doskonałości w każdym elemencie: wyszkoleniu kierowców, strategii i technice jazdy, czy wreszcie najnowocześniejszym technologiom, które sprawiają, że jest to tak ekscytujący sport. Kierowcy Formuły 1 dają doskonały przykład, jak być każdego dnia o krok dalej i osiągać mistrzostwo w swojej dziedzinie; nieważne czy jest to sport, biznes czy sztuka, potrzebne są przede wszystkim wytrwałość, pasja, odwaga i determinacja.
Odpowiedzialne spożywanie alkoholu
Marka Johnnie Walker wraz z kierowcami zespołu Vodafone McLaren Mercedes nie zapominają także o tym, że cechą każdego dojrzałego człowieka jest odpowiedzialność. Przykładem jest światowa kampania marki Johnnie Walker na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu, której ambasadorami są Mikka Hakinnen oraz Lewis Hamilton. Kierowcy jeżdżą po świecie, dzieląc się zamiłowaniem do wyrafinowanego stylu Formuły 1 oraz zachęcając do podpisania się pod deklaracją „Never Drink and Drive”.
Więcej na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl