2005 - 31.03.2006) przyniósł Mitsubishi Motors Corporation (MMC) 10,5 proc. wzrost sprzedaży na rynku europejskim w porównaniu z rokiem podatkowym 2004. Japoński koncern sprzedał w minionym roku w Europie 267 220 pojazdów (241 758 w roku 2004).Wynik ten oznacza, że Mitsubishi Motors Europe (MME) odnotowuje wzrost sprzedaży już trzeci rok z rzędu i przekracza zakładany plan sprzedaży 254 tys. pojazdów. Liczba ta odpowiada ocenie "naturalnej chłonności" rynku europejskiego na, w przybliżeniu, 250 tys. samochodów marki Mitsubishi w ciągu roku. W roku podatkowym 2006 MME zakłada utrzymanie tego poziomu sprzedaży (271 tys. pojazdów i 1,4 proc. wzrost), aby to osiągnąć MMC zamierza wzbogacić swoją europejska ofertę, wprowadzając w tym roku podatkowym do sprzedaży kilka nowych modeli, z których większość powstanie na bazie nowej, platformy segmentu C, przygotowywanej we współpracy z Chrysler Group. Zapoczątkuje ona kolejną generację modelu Outlander (planowany debiut w pierwszym kwartale roku podatkowego 2007).