Szybkość naszych służb drogowych zna każdy, ale nawet gdyby nie wiem jak się uwijały, przy dużych opadach śniegu nie dadzą rady utrzymać ciągle czarnych dróg. Wówczas przewaga opony zimowej nad letnią jest niepodważalna! Być może auto "obute" w opony letnie na suchej jezdni zatrzyma się 2 metry bliżej niż z zimówkami i pojedzie po okręgu z szybkością wyższą o 10 km/h... Ale to nie jest tak bardzo istotne jak fakt, że na śniegu droga hamowania na zimówkach skraca się nawet dwukrotnie!grabasz> Gdy zacząłem jeździć moim Fordem Granadą z zawieszeniem sprzed 30 lat, zmieniłem zdanie o polskich drogach. Są naprawde znośne, tylko czasem podczas pokonywania takich już zupełnie beznadziejnych torowisk co nieco da się odczuć... Ale poza tym luksus, jazda jak "po stole", a większość elementów zawieszenia nie była nigdy wymieniana. Tak więc zawieszenie wielowahaczowe zapewniające dobre prowadzenie i bardzo wysoki komfort potrafi być również trwałe!dugi> Jeśli macie jakieś niezapłacone słowackie mandaty i wybieracie się w podróż przez ten kraj, to weźcie ze sobą więcej pieniążków! Działa już komputerowy system na granicach - kto nie ureguluje wszelkich zaległości, ten nie wjedzie... Właśnie niedawno "pozbyłem się" w ten sposób tysiąca koron za mandat jeszcze ze stycznia!mjr> Odwiedza mnie w firmie niemal codziennie parę osób z różnych hurtowni i kilku przedstawicieli handlowych. Wielu z nich użytkuje Fabie, a niektórzy mieli już po kilka egzemplarzy. Jak dotąd nikt się nie skarżył, by automu się zepsuło. A znam ich i wiem, w jaki sposób jeżdżą. Ja także nie żałuję swojego wyboru, jedynie dzisiaj wybrałbym Fabię z silnikiem Diesla.