Trzykrotnie szczęśliwie dowiozło nas do Francji, potem do Włoch, Grecji czy na Węgry i za każdym razem wracało bez problemów. Gdy sprzedawaliśmy je jako 12-letnie auto, kupujący zdecydował się bardzo szybko i stwierdził, że nic lepszego w tym wieku i w takim stanie raczej mu się nie trafi. Od tego czasu wszystkie obiegowe opinie na temat awaryjności Renault traktuję z przymrużeniem oka.tosiu> Nasi południowi bracia mogliby wykazać się nieco większą inwencją i bardziej skoncentrować się na własnych projektach, zamiast opierać się tylko na dorobku VW. Wspaniała, przedwojenna tradycja Skody zobowiązuje! Nawet przez wielu wyśmiewane, tylnosilnikowe modele sprzed lat miały swój własny, dziwaczny charakter i czymś się wyróżniały. Teraz Czesi projektują wszystkie modele bez polotu, mając na względzie przede wszystkim obniżanie kosztów, ale z takim podejściem ciężko będzie stworzyć coś oryginalnego.air84> Podstawowe zalety Hondy City to: idealnie płaska podłoga przestrzeni bagażowej po złożeniu tylnej kanapy, duża ilość miejsca dla pasażerów z przodu i komfortowe fotele. Rewelacyjna jest kierownica - ma poręczne przyciski do obsługi radia i świetnie leży w dłoni. Jakość montażu jest bardzo dobra, nie ma się do czego przyczepić. Jedyny minus to szary plastik na desce rozdzielczej imitujący aluminium.Reddy> Daewoo Matiz to ulubiony samochód polskich emerytów, głównie ze względu na 5-drzwiowe nadwozie. Takie auta często są zadbane i z małymi przebiegami, a co do awaryjności - jakoś nie słychać, żeby był to model wyjątkowo podatny na usterki. Matiz zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a jego główna wada to wysoka utrata wartości.