W środku miejsca mamy mniej niż w Astrze, za to bagażnik to "piwnica" - tyle że niewykorzystana. Gdyby czescy inżynierowie opracowali kompakt z przestronnym wnętrzem i normalnym kufrem, a do tego silnik 1.6 FSI, dobre wyposażenie i konkurencyjna cena - to taka Skoda by się sprzedawała! m1> Wypróbowałem Grande Punto: kokpit prawie jak z Pandy, ale z ładną, lakierowaną listwą, schowek po stronie pasażera zamykał się z trudem, na konsoli środkowej brak miejsca na wyższe kubki, trochę zbyt mocno wyprofilowany wieniec kierownicy i nieergonomiczne względem niego umieszczenie przycisków sterowania radiem. Wersja, która mnie najbardziej interesuje - 5d, 1.4 16V, klimatyzacja i parę drobiazgów - kosztuje, bagatela, ok. 60 tys. zł.K_cper> Zawieszenie w dobrym stanie w 15-letnim aucie to mit! Zwykle jest wybite, wymieniane na raty... Inaczej działa i zużywa się zawieszenie fabrycznie nowe, a inaczej sztukowane na elmentach podrobionych, używanych czy nawet powypadkowych, zwłaszcza na naszych drogach przypominających pola minowe. (...) Myślę, że ich właściciele w pewnym momencie przestają nadążać finansowo za wszystkimi niezbędnymi naprawami...Reddy> W teorii włączone ogrzewanie odbiera silnikowi ciepło, powodując, że wolniej się nagrzewa (jeśli latem przy +35 st. C gotuje się w chłodnicy, a jechać musimy, to w akcie desperacji powinniśmy włączyć ogrzewanie na maks.). Ale przy obecnych mrozach jakiekolwiek sztuczki (przy nie w pełni sprawnym układzie chłodzenia) to po prostu iluzja - możemy nie nagrzać wnętrza. Naturalnie istnieją wyjątki, np. Renault Mégane ma bardzo wydajne ogrzewanie nawet przy -25 st. C.