Niestety ostatni dróżnik pojawił się w tym miejscu pod koniec lat 80. ubiegłego stulecia. Kierowcy zmuszeni są do łamania prawa, na szczęście pociąg przejeżdża tam nader rzadko i z minimalną prędkością, ale policja pojawia się jeszcze rzadziej. Kolej mogłaby wreszcie wymienić znaki na "Przejazd niestrzeżony"...Camoranesi> Kolega przyjechał pochwalić się nowym Focusem II prosto z salonu - bez klimy, bez radia, tylne szyby na korbki, czarne zderzaki, klamki i lusterka nielakierowane... Podstawowy silnik 1.4, więc prędkość maks. to ok. 175 km/h. Ale uwaga! Opony to Pirelli P6 z indeksem prędkości V (do 240 km/h)! Czy to nie przesada? Czy nie lepiej, by Ford dorzucił w zamian coś z wyposażenia?Qba_Wlkp> To już druga zima na Barum Polaris 2. Być może nie są to najlepsze opony na mokre nawierzchnie, ale i tak spisują się lepiej niż inne "budżetowe", które miałem w poprzednim aucie. Na śniegu zbierają się całkiem dobrze, ale jak "złapią" lód pod śniegiem, to można już tylko liczyć na własne umiejętności... Przetestowałem osobiście!Sir_Kamill> Jeśli moment obr. na wale korbowym przekracza 400 Nm (często spotykana wartość przy 4-5-litrowych V8 z łagodnym automatem), nietrudno o protesty sprzęgła, w szczególności jeśli jest to jakieś 100 Nm więcej od wartości, jaką przewidział producent. Dodatkowo charakterystyczne dla "zachipowanych" diesli, agresywne, "punktowe" rozwijanie mocy jest samo w sobie zabójcze dla tarczy sprzęgła.