Dotyczy to zwłaszcza prostszych modeli, które nie mają zabezpieczenia mostka. Dlatego lepiej zawsze odłączyć choćby jedną klemę (dodatnią).Shumi> Jeśli co chwilę słychać o pijanych zawodowych kierowcach, także autobusów, które wożą ludzi (również dzieci!), a owi kierowcy to tylko kilka procent z grona wszystkich kierowców w tym kraju, to... strach pomyśleć, ilu "wstawionych" jeździ każdego dnia i im się udaje! Czy ktoś zdaje sobie sprawę, ilu potencjalnych morderców codziennie mija się na ulicy?Alfa> Podobno kolejna Skoda Superb będzie zrobiona na płycie podłogowej Golfa. VW motywuje to twierdzeniem, że tańszy i równie przestronny Superb stanowi zbyt poważną konkurencję dla Passata. Informacja ta jest kuriozalna i każe poddać w wątpliwość profesjonalizm marketingowców VW! Dlaczego z góry zakładają, że skoro nie będzie Superba w prestiżowym wydaniu, to ludzie kupią znacznie droższego Passata? Czy ktoś przeprowadził badania na ten temat wśród klientów? Myślę, że ich wyniki byłyby sporym zaskoczeniem!Mayones> Zastanawiam się, dlaczego moje 7-letnie Seicento jeszcze ani razu nie podróżowało na lawecie? Nigdy nie stanęło na drodze, zawsze odpala i dowozi nas do celu, jeździ bez protestu, nawet załadowane ponad normę... Być może to jakiś ewenement? A może na tym polega Fiat, że się nie psuje?daniel61> 7 lat użytkowałem Corollę z 1988 r. W aucie wymieniłem tylko osłonę półosi, linkę hamulca ręcznego i tylne amortyzatory. Przy przeglądach nie stwierdzano żadnych luzów w zawieszeniu, nie było awarii. Chyba dlatego, że to oryginalny "japończyk". Samochód pozostał w rodzinie i dalej jeździ bez problemów - obecnie ma już na liczniku 290 tys. km przebiegu.