Tym razem coś mnie tknęło - dojeżdżając do przejazdu, zatrzymałem się i... zobaczyłem techników "majstrujących" przy automacie do opuszczania szlabanów. W tym momencie przed moimi oczami przejechała wielka lokomotywa i 20 wagonów towarowych! Panowie, zdaje się, nawet jej nie dostrzegli, ale ja nie zauważyłem żadnego ostrzeżenia o prowadzonych pracach!leonik> Przepustowość naszych dróg jest ograniczona, aut przybywa i dlatego apeluję, aby żwawiej ruszać na zielonym świetle! Przejedzie wówczas więcej aut, a zdarza się, że podczas jednego cyklu zdąży tylko kilka i tworzy się korek! Proponuję zwrócić większą uwagę, by całą "procedurę" ruszania rozpocząć już ułamki sekund wcześniej - rozejrzeć się na drodze, włączyć sprzegło i bieg, a nie szukać "jedynki", gdy świeci zielone!Lookaty> Chyba zakochałem się w Citroenie C5... W środku wszystko pachnące nowością, zawieszenie pierwsza klasa, do tego dodatki typu: czujniki parkowania z przodu i z tyłu, elektrycznie składane lusterka, które automatycznie zmieniają położenie po włączeniu wstecznego biegu. Jedyne, co nie przypadło mi do gustu, to tandetne wykonanie kluczyka: jest za duży i za bardzo plastikowy - wygląda jak zabawka...bolantus> Audi A4 ma skomplikowane, wielowahaczowe zawieszenie, którego ewentualny remont może kosztować dość drogo. Wadą silnika 2.5 TDI jest wysokie spalanie: 8--9 l ON na każde 100 km w cyklu mieszanym lub na trasie przy jeździe z "ciężką nogą". Poza tym 6 cylindrów to o 50 proc. większy wydatek przy zmianie świec żarowych. Oprócz tego same zalety, ale skłaniałbym się jednak ku wersji z mniejszym silnikiem TDI.