Docelowo można będzie wybierać pomiędzy modelami A1, A2 oraz A4 i A6. Cyfra oznacza liczbę kanałów. Z zaplanowanej serii dostępny jest już model czterokanałowy.Wedle zapewnień producenta nowa kolekcja ma zapewniać przede wszystkim jakość dźwięku klasy high end przy zachowaniu dotychczasowych walorów. Zgodnie z tradycją przygotowano różne warianty kolorystyczne radiatorów, by łatwiej zintegrować lub też wyeksponować wzmacniacz w samochodzie. Obudowy wzmacniaczy dostępne są w trzech kolorach: czarnym, srebrnym oraz chromowanym.Technika jest na niezłym poziomie. Sprzęt wyposażono w zaawansowaną aktywną zwrotnicę z filtrami dolno- i górnoprzepustowymi (może także w pełni zastąpić zwrotnice pasywne), co bardzo ułatwia precyzyjne zestrojenie nagłośnienia. Fanom basu dedykowano Bass Boost Control, który umożliwia dodatkowe wzmocnienie (od 0 do 9 dB) niskich tonów w zakresie od 30 Hz do 120 Hz.Układ zasilania sprzężono z zabezpieczeniem termicznym, dzięki czemu wzmacniacz automatycznie wyłącza się w przypadku przegrzania. Wraz ze wzrostem temperatury (ryzyko przegrzania) moc jest automatycznie i płynnie ograniczana aż do wyłączenia urządzenia. Ponadto system chroni sprzęt przed przeciążeniem i skutkami zwarcia przewodów głośnikowych. Aby ułatwić użytkownikowi odnalezienie i usunięcie usterki, zastosowano prosty układ informujący o rodzaju wykorzystanego zabezpieczenia. Jest to dioda o różnorodnych barwach (żółta - zwarcie lub nieprawidłowe funkcjonowanie sprzętu, czerwona - przegrzanie).
Wzmacniacze Heliksa
Helix wreszcie poszerza gamę wzmacniaczy. Dzięki temu słynna kolekcja płaskich i kompaktowych modeli wzbogaciła się o serię Competition.