Logo

Wzrost u Citroena

Robert Rybicki
Robert Rybicki

do 2,83 proc. Największym powodzeniem wśród klientów i zarazem najmocniejszą pozycją w ofercie cieszył się kombivan Berlingo. W sumie sprzedano go 3811 sztuk, co stanowi 39,04 proc. całego segmentu. Wśród minivanów doskonale spisał się Picasso - 1771 sprzedanych sztuk, co oznacza 17,45 proc. segmentu. W klasie średniej niższej dobrą pozycję umocnił model Xsara - 2,57 proc. Citroen odnotował także sukcesy wśród aut dostawczych, a zwłaszcza cięższych. Zajmuje teraz 24,1 proc. całego segmentu.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu