Zapytacie, jak to możliwe? Otóż wielu producentów takich jak m.in. angielskie Bristol czy Morgan od lat nie zmieniły produkowanych przez siebie modeli, a inni linie produkujące auta w latach 80-tych ubiegłego wieku sprzedali, czy też przetransportowali do państw rozwijających się gdzie nadal wytwarza się lekko zmodernizowane klasyki z końca XX. Wieku. Aby ułatwić wam wybór pobuszowaliśmy w internecie i odkryliśmy kilkadziesiąt nowych aut, których konstrukcje mają minimum 20 lat. W pierwszej części naszego zestawienia prezentujemy m.in. Uzbeckiego następcę Opla Kadetta, Audi 100 Made in China, czy Volkswagena T2 z Brazylii - Zapraszamy do galerii, oraz komentowania - chcemy wiedzieć czy zaprezentować Wam kolejne części Youngtimerów prosto z fabryki.
Youngtimery prosto z fabryki!
W jaki sposób? Otóż wiele klasycznych już youngtimerów ma swoich odpowiedników w naszych czasach.