Każda firma typowała dwóch pracowników: blacharza i lakiernika. Musieli oni rozwiązać testy teoretyczne, a następnie połączyć przecięty próg auta i polakierować go. Ostatnim elementem oceny był audyt. Przedstawiciele Peugeota sprawdzali, jak dany punkt serwisowy jest postrzegany przez klienta oraz oceniali wyposażenie warszatu w urządzenia niezbędne do przeprowadzenia napraw. Najlepszym serwisem blacharsko-lakierniczym Peugeota okazała się firma Expak z Lublina, drugie miejsce zajął Lider Tarnów, a trzecie - KIM Wrocław. W finale zespołowym po teście teoretycznym blacharze mieli za zadanie wyklepanie drzwi, lakiernicy zaś dobranie kolorów i polakierowanie. Najlepszym zespołem blacharz-lakiernik zostali: Wojciech Zajączkowski i Potr Bożyczko z PZMot Olsztyn. Drugie miejsce zajęli: Mikołaj Kuboń i Marcin Imiołek z Lidera Tarnów, trzecia lokata przypadła Piotrowi Wawrzeckiemu i Jackowi Florczyńskiemu z ASO Abramczyk z Koczarg Nowych koło Warszawy.
Złote rączki Peugeota
W Centrum Szkolenia AKZO Nobel Car Refinishes Polska w Długołęce koło Wrocławia odbył się konkurs blacharsko-lakierniczy Peugeota. W eliminacjach wzięło udział ponad 40 serwisów autoryzowanych.