Zmiany w sieci BMW

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

W ciągu ostatnich trzech miesięcy nastąpiły zmiany w sieci dilerskiej BMW. Po utworzeniu polskiej centrali koncernu w Warszawie (dotychczas obowiązki te sprawowała firma PH Smorawiński) firma przegrupowuje się, szykując się do rynkowej ekspansji w naszym kraju.

Nie ma już salonów BMW Cerkaski w Sopocie, BMW Pepłowski we Wrocławiu i BMW Frąckowiak w Poznaniu. W ich miejsce pojawiły się trzy nowe salony: BMW Fota w Gdyni, BMW Jasiak we Wrocławiu i BMW FUS w Warszawie. W ten sposób potencjalni klienci nie stracili możliwości kupowania nowych aut w znanych miejscach. Właściciele jeżdżący BMW i starający się je serwisować w stacjach ASO także nie będą mieli kłopotów. Nowe stacje powstały w miejscach, w których zlikwidowano dotychczasowe (Wrocław), ewentualnie bardzo blisko, jak w Gdyni, do której z Sopotu jest zaledwie kilka kilometrów. Nowy salon powstał w Warszawie. Zlikwidowanie jednego w Poznaniu nie powinno mieć większego wpływu na wygodę właścicieli BMW, bowiem w tym mieście istnieją firmowe salony spółki Smorawiński. W sumie w naszym kraju jest 14 autoryzowanych stacji BMW, które od stycznia do sierpnia tego roku sprzedały 584 samochody. Jednocześnie przybył jeden nowy diler Land Rovera. W Zielonej Górze sprzedaż aut tej marki prowadzi stacja ASO Fiałkowski.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: