Logo

Zmiany w VW

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Podział (jeszcze pod kierownictwem PiĎcha) na grupę sportową - z Audi, Seatem i Lamborghini, klasyczną - z Volkswagenem, Skodą, Bentleyem i Bugatti oraz dział pojazdów użytkowych był w głównej mierze jego pomysłem. Celem jest uniknięcie dublowania się modeli o podobnym charakterze. Do tej pory za sprzedaż, marketing i strategie modeli wszystkich marek grupy odpowiedzialny był jeden człowiek, teraz większą samodzielność w budowaniu rynkowej pozycji marek mają zyskać szefowie poszczególnych grup.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu