Mercedes-Benz CL63 AMG i CL65 AMG otrzymał nowy przedni zderzak, zmodyfikowaną atrapę wlotu powietrza chłodnicy, większe przednie reflektory oraz zmodyfikowany tylny zderzak i światła zespolone.

Jednak istotne zmiany dotyczą także jednostki napędowej. Nowy, lżejszy silnik ośmiocylindrowy o pojemności skokowej 5.5 l V8 z dwoma turbosprężarkami i 7-stopniowa przekładnią automatyczną AMG Speedshift standardowo ma moc 536 KM przy 5500 obr./min. Model ten osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 4,4 sekundy.

Natomiast z pakietem AMG Performance moc wzrasta do 563 KM. Dzięki temu prędkość maksymalna wynosi 299 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h 4,3 sekundy.

Model CL65 AMG nadal napędzany będzie 6.0 litrowym silnikiem V12 z dwoma turbosprężarkami i pięciostopniową przekładnią automatyczną. Będzie miał o 17 KM więcej, czyli 621 KM, co pozwoli na osiąganie maksymalnej prędkości 299 km/h i przyspieszenia od 0 do 100 km/h w ciągu 4,2 sekundy.

Oba będą miały swoją oficjalną premierę podczas międzynardowoego salonu samochodowego w Paryżu, który rozpocznie się 30 września 2010 roku.