Klienci będą mieli do wyboru wersje wyposażone w 6-stopniową manualną lub 6-biegowy automat. Auto otrzyma także możliwość zmiany trybu jazdy z komfortowego na sportowy oraz wydajniejsze hamulce tarczowe od znanej włoskiej firmy Brembo.
Najnowszy Cadillac CTS-V bazuje na tej samej płycie platformie, co jego starszy brat CTS-V Sport sedan. Wersja Coupe jest jednak nieco niższa (51 mm) i krótsza (51 mm) od sedana.
Z zewnątrz uwagę przyciąga ostro zarysowany przód samochodu, którego najbardziej charakterystycznym elementem jest maska z dość pokaźnych rozmiarów wybrzuszeniem. Ponadto zamontowano potężny chromowany grill i zderzak, który dodaje autu bardziej agresywnego charakteru.
Tył Cadillaca to także ostre linie, ale centralnym punktem są dwie chromowane końcówki układu wydechowego umieszczone po środku zderzaka. Dopełnieniem są 19-calowe aluminiowe felgi, na które naciągnięto opony marki Michelin.
źródło: Carscoop