Światowa premiera samochodu pokazowego Orlando na Paryskim Salonie Samochodowym w najbliższym miesiącu, jasno ukazuje plany firmy dotyczące wejścia do segmentu siedmiomiejscowych wielofunkcyjnych samochodów (MPV) z charakterystyczną sportowo-użytkową stylistyką, oferującą elastyczne wykorzystanie siedzeń oraz imponującą przestrzeń ładunkową.

W oparciu o wcześniej zapowiadany zupełnie nowy kompaktowy sedan Cruze, samochód pokazowy przenosi charakterystyczny styl Chevroleta do nowego segmentu pojazdów. Prototyp poszukuje możliwości połączenia wielofunkcyjnych cech SUVa, rodzinnego vana i samochodu kombi w jednym modelu.

Nowy Chevrolet ma wyróżniającą się sylwetkę, zastępującą konwencjonalne proporcje monocaba dzięki bardziej wyraźnym kontraście między maską a linią okien. Orlando, posiadający poszerzone błotniki zamiast płaskich boków karoserii, prezentuje muskularną sylwetkę nadającą mu osobowość SUVa, a jednocześnie oferuje możliwość dynamicznej jazdy i prowadzenia, doskonałe wartości zużycia paliwa oraz łatwy dostęp, dzięki swojej budowie typu "car-based".

Wnętrze 5-drzwiowego auta zaprojektowano, aby zaspokoić potrzeby podróżujących rodzin oraz innych użytkowników, którzy potrzebują dużo miejsc pasażerskich z elastycznie montowanymi siedzeniami "teatralnymi", wygodnie mieszczącymi do siedmiu osób. Jeżeli priorytetem będzie przewóz ładunku, wówczas przestronna kabina może być szybko przekształcona w dużą przestrzeń ładunkową. Duży rozstaw osi - 2760 mm oraz szerszy rozstaw kół przednich i tylnych zapewnia znakomitą przestronność wnętrza.

Najnowszej generacji turbo diesel Chevroleta o pojemności 2.0 l, mocy 150 KM oraz momencie obrotowym 320 Nm zapewnia silny i skuteczny napęd.

Nawiązując do wcześniej zapowiadanego zupełnie nowego sedana Cruze, samochód pokazowy Orlando jest zapowiedzią kolejnego kroku w asortymencie produktów Chevroleta, który planuje zaoferować swoim klientom imponującą wartość w kwestii jakości, zużycia paliwa i zadowolenia.