Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando to 5-drzwiowy minivan produkowany przez GM. Wszedł na rynek w 2010 roku i miał zastąpić model HHR i co ciekawe, nie był dostępny na rynku północnoamerykańskim, z wyjątkiem Kanady.

Został zbudowany na płycie podłogowej GM Delta II, z której korzysta też m.in. model Cruze. Nadwozie jest proste, bez fantazyjnych linii, i przez to też trochę nudne. Z przodu uwagę zwraca duży grill i sporych rozmiarów reflektory - znak rozpoznawczy nowej gamy Chevroletów. Auto, przez plastikowe nakładki na doły drzwi oraz nadkola może sprawiać wrażenie uterenowionego. Jednak na złudzeniu się kończy, ponieważ Orlando czuje się dobrze tylko na asfalcie.

Wnętrze zostało zaprojektowane z większym rozmachem. Konsola środkowa została podzielona na dwie części dość szerokim, poziomym plastikowym pasem, rozciągającym się między klamkami wewnętrznymi drzwi. Standardowo wyposażenie standardowe auta było zadowalające i obejmowało m.in. poduszek powietrznych, ABS, komputer pokładowy, elektrycznie otwierane przednie szyby oraz 7 siedzeń w 3 rzędach. W przypadku użycia wszystkich miejsc, pojemność bagażnika wynosiła 106 litrów, ale gdy złożymy trzeci rząd siedzeń, uzyskujemy 466 litrów.

Klient nie miał zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o jednostki napędowe – dostępny był jeden silnik benzynowy o pojemności 1,8 litra i mocy 141 KM, oraz jeden wysokoprężny, 2-litrowy motor o mocy 163 KM. Moment był przekazywany na przednią oś za pomocą 5- lub 6-stopniowej przekładni manualnej, bądź 6-biegowego automatu.

Auto zniknęło z rynku europejskiego w momencie wycofania się marki ze Starego Kontynentu w 2015 roku.

Głównymi rywalami Chevroleta Orlando są m.in. Citroen C4 Picasso, Dacia Lodgy czy Volkswagen Touran.

Chevrolet Orlando - generacje

Chevrolet Orlando (2011&nbsp-&nbsp)

Chevrolet Orlando (2011 - )

Chevrolet Orlando - powiązane artykuły

10 aut, które wypadły najgorzej w naszych testach na dystansie 100 tys. km

10 aut, które wypadły najgorzej w naszych testach na dystansie 100 tys. km

Które auta w testach na dystansie 100 tys. km zaliczyły poważne wpadki i uplasowały się na końcu rankingu? Oto najgorsza dziesiątka z ostatnich lat.
1.4 T udany silnik Opla, dobry również do LPG

1.4 T udany silnik Opla, dobry również do LPG

Silnik Opla 1.4 Turbo ma małą pojemność, ale wysoką moc i kilkanaście lat temu idealnie wpisał się w ideę downsizingu. Na przestrzeni lat zmienił się znacząco. Czy jednak wart jest zainteresowania?
10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

Od 2014 roku ponad 80 samochodów musiało się sprawdzić w testach długodystansowych redakcji Auto Bild. W każdym takim teście auta są poddawane trudnym na dystansie 100 tys. km. Finał każdego takiego testu kończy się rozebraniem auta do ostatniej śrubki. Dopiero wtedy można ocenić, jak zużywają się samochody.
Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

W testach długodystansowych nietrudno o modele, które na długo zapisały się w naszej pamięci. Oto 15 najbardziej rozczarowujących samochodów, które sprawiły najwięcej problemów w testach magazynu "Auto Bild". Nie zabrakło niespodzianek.
15 najlepszych samochodów za 50 tys. zł

15 najlepszych samochodów za 50 tys. zł

W ostatnim odcinku typujemy auta za 50 tys. zł – jest w czym wybierać! Może się wydawać, że 50 tys. zł na auto używane to wysoka kwota i nikt nie zaoferuje odpicowanego bubla. Każda transakcja wymaga jednak wnikliwej kontroli. Ryzyko trafienia „składaka” za tak duże pieniądze jest wysokie!
Chevrolet Orlando - tańsza wersja Zafiry

Chevrolet Orlando - tańsza wersja Zafiry

Ma dobrą cenę i zalety użytkowe, ale Chevroleta Orlando trudno polecić z czystym sumieniem. Dlaczego?
Chevrolet Orlando – wynik testu po 100 tys. km

Chevrolet Orlando – wynik testu po 100 tys. km

Początkowo chwalony – samochód niemal doskonały! – na koniec jednak trochę rozczarował. Niestety, test na dystansie 100 tys. km nie był zbyt udany dla czerwonego Orlando LT+ 2.0 D.
Chevrolet w firmie: Orlando dla kapeli

Chevrolet w firmie: Orlando dla kapeli

Chevrolet Orlando to niezwykle funkcjonalny samochód. O walorach użytkowych vana przekonał się pan Sebastian, zawodowy grafik komputerowy i muzyk z zamiłowania.
Testujemy Chevroleta Orlando 1.4T, czy nowy silnik jest wystarczający?

Testujemy Chevroleta Orlando 1.4T, czy nowy silnik jest wystarczający?

Chevrolet doczekał się doładowanego benzyniaka o mocy 140 KM. Czy nowa jednostka napędowa tworzy zgrany duet z dużym nadwoziem vana Orlando?
Chevrolet Orlando 1.4T, czy nowy silnik jest wystarczający?

Chevrolet Orlando 1.4T, czy nowy silnik jest wystarczający?

Chevrolet doczekał się doładowanego benzyniaka o mocy 140 KM. Czy nowa jednostka napędowa tworzy zgrany duet z dużym nadwoziem vana Orlando?.
Przyjść na świat w Orlando

Przyjść na świat w Orlando

Nie w amerykańskim mieście Orlando, ale w Chevrolecie Orlando. Kto może pochwalić się tak wyjątkowym miejscem narodzin? Siedmiotygodniowa Julia Ludwig.
Orlando 1.8 LTZ: oto supertani Chevrolet

Orlando 1.8 LTZ: oto supertani Chevrolet

Czy uwierzycie, że srebrną brykę z fotografii można kupić w salonie już za niecałe 60 tys. złotych?
Ford Grand C-Max kontra Chevrolet Orlando i Renault Grand Scenic: czy oferują coś poza przestrzenią?

Ford Grand C-Max kontra Chevrolet Orlando i Renault Grand Scenic: czy oferują coś poza przestrzenią?

Chevrolet Orlando wprowadza styl macho do klasy kompaktowych vanów.Szczególnie interesująca jest technika kryjąca się pod blachą
Chevrolet Orlando budzi zainteresowanie

Chevrolet Orlando budzi zainteresowanie

Oto dobry sposób, jak wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Bez dwóch zdań, każdy kto zobaczył Chevroleta Orlando wykonanego z ciastoliny, zapamięta go na długi czas. I wielce prawdopodobne, że niebawem uda się do salonu po jeden z egzemplarzy tego modelu
Chevrolet Orlando: dla oszczędnych

Chevrolet Orlando: dla oszczędnych

Dobrze jeździ i atrakcyjnie wygląda. Stoi na płycie podłogowej popularnego auta. Pomieści siedmiu pasażerów lub spory bagaż. Wersję z klimatyzacją, sześcioma poduszkami i ESP kupimy za 63 tys. złotych. Czy warto?
Chevrolet Orlando - kolejne zdjęcie

Chevrolet Orlando - kolejne zdjęcie

Światowa premiera samochodu pokazowego Orlando na Paryskim Salonie Samochodowym w najbliższym miesiącu, jasno ukazuje plany Chevroleta dotyczące wejścia do segmentu siedmiomiejscowych wielofunkcyjnych samochodów (MPV) z charakterystyczną sportowo-użytkową stylistyką, oferującą elastyczne wykorzystanie siedzeń oraz imponującą przestrzeń ładunkową.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.