Nowa Thema otworzyła niezwykle ważny rozdział w historii Lancii. Pięciometrowa limuzyna jest owocem współpracy inżynierów i stylistów Chryslera oraz Lancii. Globalna limuzyna spróbuje przekonać do siebie klientów nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, mocnymi jednostkami napędowymi oraz wysokim komfortem podróżowania. Thema ma 5084 mm długości, 1507 mm wysokości i 1891 mm szerokości. 3,05-metrowy rozstaw osi przełożył się na imponującą przestronność wnętrza. Kabinę wykończono tworzywami wysokiej jakości. Wśród nich nie zabrakło skóry i drewna.

Flagowa Lancia otrzymała napęd na tylną oś. Moment obrotowy dostarczy na nią jeden z trzech silników. Klient może wybierać między wysokoprężnymi jednostkami 3.0 V6 (190 i 224 KM) oraz benzynową 3.6 V6 (292 KM). Diesle są łączone z 5-biegowymi "automatami". Oba osiągają 540 Nm przy 1600-2800 obr./min. Deklarowane przez producenta zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 8,3 l/100 km. Na przyśpieszenie od 0 do 100 km/h Thema z wysokoprężnym silnikiem będzie potrzebowała 7,4 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h.

Automatyczną przekładnię przewidziano także dla silnika benzynowego. W tym przypadku skrzynia ma jednak osiem biegów. Motor 3.6 V6 dostarcza 292 KM przy 6400 obr./min. oraz 353 Nm przy 4400 obr./min. Lancia zapewnia, że średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie przekroczy 9 l/100km. Na sprint do "setki" auto potrzebuje tylko 6,4 sekundy.

We wszystkich wersjach położono duży nacisk na komfort podróżowania. W kabinie pasażerskiej znalazła się dwustrefowa klimatyzacja, wysokiej klasy nagłośnienie o mocy 506 W oraz system multimedialny z dostępem do internetu. Lista opcji zawiera ksenonowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów, kamerę cofania, aktywny tempomat oraz system ostrzegający o możliwości kolizji.

Zapraszamy do odwiedzania naszego