Z zewnątrz zmienione zostały detale, bo trudno też oczekiwać stylistycznej rewolucji. Nowe są reflektory i światła do jazdy dziennej, a klosze tylnych lamp, poza nowym kształtem, zyskały trójwymiarowy klosz – jak choćby w Macanie. Uwadze fanów Porsche 911 nie umknie też kratka na klapie silnika z pionowymi żebrami w miejsce poziomych, będąca ukłonem w stronę przeszłości.

Na zdjęciu kabiny i opublikowanym poniżej filmie widać nieco wnętrza. Jest nowocześnie. Odświeżone Porsche 911 zyska nowy system informacyjno-rozrywkowy PCM (Porsche Communication Management System) z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym. System rozpoznaje gesty, jest kompatybilny z Apple CarPlay oraz dysponuje mocno rozwiniętą nawigacją z wbudowaną informacją o ruchu oraz widokiem Google Earth i Google Streetview.

To nie koniec, bo w kabinie znalazło się miejsce przeznaczone na telefon, zintegrowane z centralnym podłokietnikiem, wyposażone w ładowarkę i wzmacniacz zasięgu.

Nowe Porsche 911 zyskało kilka nowych opcji wyposażenia, a niektóre z dostępnych obecnie poprawiono. Chodzi między innymi o dodanie ogranicznika prędkości, dołożenie funkcji „żeglowania” dla adaptacyjnego tempomatu ACC, ostrzeżenie przed pojazdami w martwym punkcie lusterek czy hamulec pokolizyjny.

Dodatkowo, modele z pakietem Sport Chrono zyskują nowe koło kierownicy z obrotowym przełącznikiem trybu jazdy – Normal, Sport, Sport Plus oraz Individual. Do tego, auta z przekładnią PDK otrzymają przycisk Sport Response, który przygotowuje napęd do maksymalnego przyspieszenia przez kolejnych 20 sekund. Wiąże się to z przełączeniem optymalnego biegu i zmianą ustawień silnika dla „bardziej spontanicznej reakcji w krótkim czasie”.

Co znajdziemy pod tylną klapą? Napęd zapewnia nowy silnik twin turbo o pojemności 3 litrów, mocy 370 KM i momencie obrotowym 450 Nm w modelu Carrera oraz 420 KM i 500 Nm w Carrerze S. To o 20 KM i 60 Nm więcej niż w obecnym modelu.

Przy wyposażeniu samochodu w przekładnię PDK i pakiet Sport Chrono, Carrera przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy, podczas gdy Carrera S robi to o 0,3 sekundy szybciej. Zwiększona została również prędkość maksymalna, która teraz wynosi 308 km/h. Producent chwali się przy tym obniżonym o 12 procent zużyciem paliwa, co w przypadku Carrery S ma się przełożyć na aż 1 l/100 km mniej.

Porsche 911 po face liftingu zadebiutuje w niemieckiej sieci dilerskiej 12 grudnia z cenami rozpoczynającymi się od 96 605 euro.