Z zewnątrz w Porsche 911 zmienione zostały detale, bo trudno też oczekiwać stylistycznej rewolucji. Nowe są reflektory i światła do jazdy dziennej, a klosze tylnych lamp, poza nowym kształtem, zyskały trójwymiarowy klosz – jak choćby w Macanie. Uwadze fanów Porsche 911 nie umknie też kratka na klapie silnika z pionowymi żebrami w miejsce poziomych, będąca ukłonem w stronę przeszłości.

W kabinie jest nowocześnie. Odświeżone Porsche 911 zyskało nowy system informacyjno-rozrywkowy PCM (Porsche Communication Management System) z 7-calowym kolorowym ekranem dotykowym. System rozpoznaje gesty, jest kompatybilny z Apple CarPlay oraz dysponuje mocno rozwiniętą nawigacją z wbudowaną informacją o ruchu oraz widokiem Google Earth i Google Streetview. Co ważne, w menu systemu infotainment po raz pierwszy dostępny jest język polski.

{ "uuid": "6525bd24-6a9a-5dad-b037-35f30c4c8d10", "caption": "Polskie menu w nowym Porsche 911", "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/YzU7MDA_/78ce0bb41d0fa3a976108f8c775c9f5d.jpg", "contentSources": [ { "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "name": "Materiały prasowe", "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "available": { "start": "2017-12-14 00:00:00+0100" }, "copyright": { "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "publicationId": { "type": "ocdn", "ocdn": "78ce0bb41d0fa3a976108f8c775c9f5d", "ocdnExt": "jpg" }, "size": { "height": 720, "width": 540, "bytes": 62415 }, "asyncAdSlot": null } Polskie menu w nowym Porsche 911
Polskie menu w nowym Porsche 911

To nie koniec, bo w kabinie znalazło się miejsce przeznaczone na telefon, zintegrowane z centralnym podłokietnikiem, wyposażone w ładowarkę i wzmacniacz zasięgu.

Nowe Porsche 911 zyskało kilka nowych opcji wyposażenia, a niektóre z dostępnych obecnie poprawiono. Chodzi między innymi o dodanie ogranicznika prędkości, dołożenie funkcji "żeglowania" dla adaptacyjnego tempomatu ACC, ostrzeżenie przed pojazdami w martwym punkcie lusterek czy hamulec pokolizyjny.

Dodatkowo, modele z pakietem Sport Chrono zyskują nowe koło kierownicy z obrotowym przełącznikiem trybu jazdy – Normal, Sport, Sport Plus oraz Individual. Do tego, auta z przekładnią PDK otrzymają przycisk Sport Response, który przygotowuje napęd do maksymalnego przyspieszenia przez kolejnych 20 sekund. Wiąże się to z przełączeniem optymalnego biegu i zmianą ustawień silnika dla „bardziej spontanicznej reakcji w krótkim czasie”.

Co znajdziemy pod tylną klapą? Rewolucję! Koniec z wolnossącym bokserem. Napęd zapewnia bowiem nowy silnik twin turbo o pojemności 3 litrów, mocy 370 KM i momencie obrotowym 450 Nm w modelu Carrera oraz 420 KM i 500 Nm w Carrerze S. To o 20 KM i 60 Nm więcej niż w obecnym modelu.

Przy wyposażeniu samochodu w przekładnię PDK i pakiet Sport Chrono, Carrera przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy, podczas gdy Carrera S robi to o 0,3 sekundy szybciej. Zwiększona została również prędkość maksymalna, która teraz wynosi 308 km/h. Producent chwali się przy tym obniżonym o 12 procent zużyciem paliwa, co w przypadku Carrery S ma się przełożyć na aż 1 l/100 km mniej.

Porsche 911 po face liftingu zadebiutuje w niemieckiej sieci dilerskiej 12 grudnia z cenami rozpoczynającymi się od 96 605 euro.