Globalnie marka kładzie nacisk na trzy główne elementy: wysoką jakość swoich produktów, ich nowoczesny design (co na pewno wnosi Sonata) i innowacje technologiczne. Warto jeszcze dodać, że Koreańczycy zaoferują - co jest już  niemal tradycją - dobre wyposażenie za rozsądną cenę.

Właśnie w nowym reprezentancie marki w klasie wyższej średniej, będziemy mogli doświadczyć wszystkich tych cech. Już w najbliższy poniedziałek, 16 maja, w salonach całej Polski rozpocznie się zbieranie zamówień na nową Sonatę. Najpierw do wyboru będzie jeden z dwóch silników benzynowych (2.0 144KM i 2.4 166KM).

W obu wersjach wyposażenia GL i GLS znajdziemy wewnątrz dwubarwne wykończenie. W opcji znajduje się skórzana tapicerka, za to podstawowa wersja ma sześć poduszek powietrznych, system "neck-protect" i układ AGCS (Active Geometric Control Suspension) korygujący prowadzenie tylnej osi w zakręcie. Opcjonalnie bezpieczeństwo aktywne wspomoże ESP, co jednak powinno być standardem w klasie, do której aspiruje Sonata.

W czerwcu do oferty dołączy 3,3-litrowy, 235-konny silnik V6, a w 2006 roku dwa kolejne, opracowane specjalnie dla Sonaty silniki indywidualnej konstrukcji Hyundaia. Nowy 2-litrowiec zastąpi obecnego, dojdzie również pierwszy i jedyny diesel o pojemności dwóch litrów i mocy 135 KM.

Nawet bez napędu na cztery koła, wersji kombi i przebogatej gamy jednostek napędowych, druga generacja Hyundaia Sonata ma duże szanse odbić klientów producentom europejskim i japońskich rodzinno-biznesowych limuzyn. Odnosząc się do mocno akcentowanego związku koreańskiej marki z futbolem: wielki mecz trzeba rozpocząć dobrze, a wejście na boisko w blasku jupiterów Hyundai Sonata ma zapewnione dzięki ostatnim wynikom badań jakości i satysfakcji swoich klientów.

Ceny nowego modelu Hyundaia rozpoczną się od 85.900 zł. Za tę cenę dostaniemy wersję GL z 2,4-litrowym silnikiem.

_________

Więcej o nowym modelu Hyundai Sonata:

Ceny Sonaty

Niezawodna Sonata

Sonata Hyundaia