W klasie narodowej najszybszy był Konrad Kacprzak, za nim na podium znaleźli się Piotr Naszkowski oraz Piotr Kempa.
Biegi finałowe przebiegały zgodnie z harmonogramem. Polski zawodnik, Piotr Dyjak mimo dobrego startu szybko został zablokowany przez innych zawodników. W wyniku kontaktu do którego doszło na pierwszym, lewym zakręcie wypadł z toru i rozbił tył samochodu na bandach. Auto nadawało się do jazdy, jednak strata czasowa nie pozwoliła na zdobycie wysokiego miejsca.
Podobna sytuacja miała miejsce w trakcie finału A dywizji 1. W tym samym miejscu doszło do przepychanek, co w efekcie skończyło się odwróceniem miejsc w klasyfikacji i wypadnięciem poza tor Aloisa Holtera.
Podczas finału A, dywizji 1a dwukrotnie popełniony falstart przez Erwina Frieszla zakończył się jego wykluczeniem. Zgodnie z regulaminem, pierwszy falstart w finałach nie jest karany, natomiast w przypadku drugiego - zawodnik otrzymuje nakaz zjechania z pól startowych.
- Oglądałem dzisiejsze zawody i jestem pod wrażeniem zarówno poziomu rywalizacji jak i ilości biorących udział w imprezie zawodników. Kolejna eliminacja Mistrzostw Europy Strefy Centralnej odbędzie się w Polsce i mam nadzieję, że będzie równie ciekawa. Już za cztery tygodnie zapraszam wszystkich fanów rallycrossu na tor Słomczyn - powiedział Łukasz Drozdowicz, Członek Komitetu Organizacyjnego ERC w Polsce.
Wyniki:
Dywizja 1:
1 Zoltan Harzsanyi (Mitsubishi Lancer)
2 Peter Kotan (Ford Focus)
3 Marek Zeman (Ford Fiesta)
Dywizja 1a:
1 Jaroslav Kalny (Peugeot 206)
2 Mario Petrakovits (Seat Ibiza)
3 Petr Bilek (Skoda Fabia)
Dywizja 2:
1 Roman Castoral (Opel Astra)
2 Josef Strobl (Mazda RX8)
3 Marcin Wicik (Ford Fiesta)
Dywizja 4:
1 Tomas Hurt (Peugeot 206)
2 Jiri Kazil (VW Golf)
3 Gabor Bankuti (Peugeot 206)
Klasa narodowa:
1 Konrad Kacprzak (Fiat Seicento)
2 Piotr Naszkowski (Fiat Seicento)
3 Piotr Kempa (Fiat Seicento)