W klasie narodowej najszybszy był Konrad Kacprzak, za nim na podium znaleźli się Piotr Naszkowski oraz Piotr Kempa.

Biegi finałowe przebiegały zgodnie z harmonogramem. Polski zawodnik, Piotr Dyjak mimo dobrego startu szybko został zablokowany przez innych zawodników. W wyniku kontaktu do którego doszło na pierwszym, lewym zakręcie wypadł z toru i rozbił tył samochodu na bandach. Auto nadawało się do jazdy, jednak strata czasowa nie pozwoliła na zdobycie wysokiego miejsca.

Podobna sytuacja miała miejsce w trakcie finału A dywizji 1. W tym samym miejscu doszło do przepychanek, co w efekcie skończyło się odwróceniem miejsc w klasyfikacji i wypadnięciem poza tor Aloisa Holtera.

Podczas finału A, dywizji 1a dwukrotnie popełniony falstart przez Erwina Frieszla zakończył się jego wykluczeniem. Zgodnie z regulaminem, pierwszy falstart w finałach nie jest karany, natomiast w przypadku drugiego - zawodnik otrzymuje nakaz zjechania z pól startowych.

- Oglądałem dzisiejsze zawody i jestem pod wrażeniem zarówno poziomu rywalizacji jak i ilości biorących udział w imprezie zawodników. Kolejna eliminacja Mistrzostw Europy Strefy Centralnej odbędzie się w Polsce i mam nadzieję, że będzie równie ciekawa. Już za cztery tygodnie zapraszam wszystkich fanów rallycrossu na tor Słomczyn - powiedział Łukasz Drozdowicz, Członek Komitetu Organizacyjnego ERC w Polsce.

Wyniki:

Dywizja 1:

1 Zoltan Harzsanyi (Mitsubishi Lancer)

2 Peter Kotan (Ford Focus)

3 Marek Zeman (Ford Fiesta)

Dywizja 1a:

1 Jaroslav Kalny (Peugeot 206)

2 Mario Petrakovits (Seat Ibiza)

3 Petr Bilek (Skoda Fabia)

Dywizja 2:

1 Roman Castoral (Opel Astra)

2 Josef Strobl (Mazda RX8)

3 Marcin Wicik (Ford Fiesta)

Dywizja 4:

1 Tomas Hurt (Peugeot 206)

2 Jiri Kazil (VW Golf)

3 Gabor Bankuti (Peugeot 206)

Klasa narodowa:

1 Konrad Kacprzak (Fiat Seicento)

2 Piotr Naszkowski (Fiat Seicento)

3 Piotr Kempa (Fiat Seicento)