Po przeprowadzeniu montażu tych kilku podzespołów całość jest sprawdzana z zachowaniem norm producenta. Najogólniej mówiąc system SKD polega na zmontowaniu gotowych podzespołów.2. MKD (medium-knocked-down) - bardziej skomplikowany od SKD, do fabryki na linię montażową trafia polakierowana karoseria oraz pozostałe części niezbędne do montażu, jednak w przeciwieństwie do systemu SKD wiele z nich trzeba zmontować na miejscu. Na przykład silnik ze skrzynią biegów, relektory, wiązki elektryczne, montaż wnętrza itp - w tym przypadku ilość elementów z jakich montuje się auto wynosi od ok. 1300 nawet do 2000.3. CKD (completely-knocked-down) - to najbardziej skomplikowany system montażu auta. Polega na budowie auta od podstaw, w tym systemie na linię montażową trafiają pojedyńcze elementy nadwozia które na miejscu są spawane i lakierowane, więcej jest też elementów jakie trzeba zamontować aby gotowe auto wyjechało z fabryki.Według producentów nie ma najmniejszej różnicy w jakim systemie auto zostało wyprodukowane, wszystkie mają spełniać normy producenta.