W Polsce auto pojawi się jesienią 2008 roku. Podobnie jak inne samochody marki Dacia, Sandero zapewnia bezkonkurencyjny stosunek ceny do zalet użytkowych. Dodatkowo na większości rynków europejskich będzie objęty 3-letnią gwarancją (lub do 100 tys. km). Dacia Sandero to nowoczesne auto o atrakcyjnym designie, zarazem dynamicznym i świadczącym o solidności. Przód wyróżnia się nowoczesnymi, wyrazistymi światłami. Zderzak i osłona chłodnicy doskonale wpisują się w linię nadwozia. Linia boku, przypominająca odwróconą falę, wzmacnia wrażenie solidności dzięki szerokim listwom bocznym (w zależności od wersji). Stylistyka tyłu podkreśla przestronność i solidność auta.{player}1205033721177.flv{/player}Wnętrze cechuje się widoczną jakością i atrakcyjnym wykończeniem. Nowa deska rozdzielcza jest nowoczesna i funkcjonalna. Jej design różni się w zależności od wersji - poszczególne elementy mogą być lakierowane na różne kolory i pokryte różnymi materiałami. Do nowoczesnego wyglądu kabiny przyczynia się również stylistyka paneli drzwiowych wyposażonych w eleganckie klamki i listwy dekoracyjne (w zależności od wersji). Poszczególne wersje Dacii Sandero różnią się wystrojem wnętrza - są dostępne 3 kolory deski rozdzielczej i dobrane do nich tapicerki. Zadbano również o ergonomię przełączników i czytelność informacji wyświetlanych na tablicy rozdzielczej. Dacia Sandero jest wyposażona w silniki benzynowe (1.4 l 75 KM i 1.6 l 90 KM) i wysokoprężne (1.5 dCi 70 KM i 1.5 dCi 85 KM), które sprawdziły się już w licznych modelach Renault i przyczyniły do sukcesu samochodów Dacii.Oba silniki benzynowe 1.4 l i 1.6 l idealnie spełniają kryteria niskich kosztów eksploatacji, solidności i łatwości obsługi technicznej, cechujące markę Dacia. Wyróżniają się wysokim momentem obrotowym dostępnym w szerokim zakresie obrotów, począwszy od bardzo niskiej prędkości obrotowej, oraz niskim zużyciem paliwa. Silnik 1.5 dCi jest powszechnie uznawany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie pod względem osiągów. Jest to zaawansowana technologicznie jednostka wyposażona we wtrysk bezpośrednicommon rail drugiej generacji, zapewniająca wysokie osiągi przy bardzo niskim zużyciu paliwa. Silnik 1.5 dCi jest dostępny w wersji 70-konnej oraz bardziej dynamicznej wersji o mocy 85 KM (wprowadzonej pod koniec 2007 roku w Loganie i Loganie MCV). Silniki 1.5 dCi 70 KM i 1.5 dCi 85 KM montowane w Dacii Sandero są bardzo ekologiczne - ich emisja CO2 nie przekracza 120 g/km. Od stycznia 2008 roku Sandero jest sprzedawane w Brazylii i Argentynie, zaś w Europie, Turcji iMaghrebie pojawi się w czerwcu 2008 roku. W Polsce do sprzedaży wejdzie jesienią. Podobnie jak Logana, czeka go światowa ekspansja. W 2009 roku ten kompaktowy, 5-drzwiowy hatchback pojawi się w Afryce Południowej. Analizowana jest również możliwość wprowadzenia go na rynki innych krajów.Pod względem cenowym na wszystkich rynkach model ten będzie plasował się na poziomie małych samochodów,podczas gdy jego wymiary wewnętrzne i zewnętrzne są raczej typowe dla kompaktowych samochodów klasy C. źródło: Dacia
Dacia Sandero - Hatchback za "grosze"
Produkowany w rumuńskich zakładach w Pitesti, Sandero posiada wszystkie najważniejsze zalety samochodów marki Dacia: przestronne wnętrze, dużą pojemność ładunkową i solidną konstrukcję. Dacia Sandero będzie wprowadzana do sprzedaży w Europie począwszy od czerwca 2008 roku.