Jeden z najnowszych stworzyli studenci Politechniki w Libercu, a jako bazę wykorzystali dwie seryjne Skody Citigo. Po trzech miesiącach „dwustronny” dziwoląg był już gotowy. Auto ma długość 5 m i rozstaw osi 3,7 m. Do napędu wykorzystywane są dwa trzycylindrowe silniki o pojemności 1.0 l oraz mocy 60 KM i 75 KM. Kierowcy nie mają do dyspozycji hamulca postojowego. Zasilane są one z 10 l zbiornika paliwa umieszczonego w środkowej części pojazdu.
Jednak największe wrażenie sprawia ten pojazd w ruchu. Tym bardziej, gdy na pokładzie zasiada dwóch kierowców zwróconych w przeciwnych kierunkach. Tylko jeden z nich może podczas jazdy korzystać ze sprzęgła i hamulca, a drugi steruje tylko kołami i w ten sposób ułatwia pokonywanie zakrętów. Jest także możliwość zablokowania jednej osi i wówczas do jazdy tym pojazdem wystarczy tylko jeden kierowca.
Jak się dowiedzieliśmy, ta dwustronna Skoda Citigo będzie wykorzystywana do promocji uczelni pod hasłem „TUL in action”.