Bracia Paul i Tino Hueto dotychczas byli nieznani w świecie motoryzacji. Swoje zainteresowanie samochodami i sportami motorowymi zużytkowali w najciekawszy z możliwych sposobów. Bracia najbardziej zafascynowani są samochodami wyścigowymi z lat 50-tych, które startowały w takich wyścigach jak Le Mans. I chociaż uważają te auta za „nietykalne”, zdecydowali się zbudować własny bolid, który zaprezentują w marcu przyszłego roku.
Design modelu HB Special wzoruje się na samochodzie Ferrari Barchetta, który w latach 50-tych minionego stulecia królował w wyścigach Mille Miglia, Targa Florio i Le Mans. Na ogólną stylistykę auta wpłynęły też modele Aston Martin DBR1, Maserati 300 S czy Ferrari 412 S. Samochód zbudowano przede wszystkim z aluminium i kompozytów wzmocnionych włóknami węglowymi. Nowoczesne materiały pozwoliły utrzymać masę na niskim poziomie, samochód waży zaledwie 750 kg, dzięki czemu jest szybki i zwinny. Z kompozytów zrobione jest nadwozie, natomiast kokpit i deskę rozdzielczą wykonano ze stopów aluminium. Częścią konstrukcji jest również pałąk bezpieczeństwa, który chroni kierowcę podczas ewentualnego przewrócenia pojazdu.
Podwozie pochodzi z brytyjskiego samochodu sportowego Triumph TR6. Powodów, dla których wybrano właśnie ten model, jest kilka. Przede wszystkim Triumph dysponował niezależnym zawieszeniem z przodu i z tyłu, a cała platforma daje wiele możliwości dalszych modyfikacji. Na tylnej osi znajdują się hamulce bębnowe, z przodu wykorzystano natomiast hamulce tarczowe z 4-tłoczkowymi zaciskami. Amortyzatory można regulować, a na przedniej osi zamontowano stabilizator minimalizujący przechyły nadwozia. Układ kierowniczy posiada przekładnię zębatkową.
Napęd zapewnia 6-cylindrowy silnik 2,5 l z modelu TR6 połączony z 4-stopniową skrzynią biegów. Pierwotnie silnik oferował od 105 do 150 KM, dla modelu HB Special udało się z niego uzyskać 180 KM. Kolejne zmiany silnika obejmują lżejsze koło zamachowe, nowe wałki rozrządu, wyczynowy układ wydechowy oraz dwa gaźniki SU i chłodnicę oleju.