Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat Hyundai i30 N

Hyundai i30 N

Hyundai i30 N  Fastback - prawdziwy hot hatch i prawdziwe emocje

Hyundai i30 N Fastback - prawdziwy hot hatch i prawdziwe emocje

Takich aut jak Hyundai i30 N jest na rynku coraz mniej. Cóż, kiedyś hot hatch to była demonstracja producenta, który pokazywał, że potrafi zrobić nie tylko poczciwe auto rodzinne, ale na jego bazie jest w stanie zbudować prawdziwą sportową maszynę. Jednak obecnie tych sportowych maszyn na rynku jest coraz mniej. Coraz ostrzejsze normy emisji spalin, limity emisji CO2 nakładane na producentów — to wszystko sprawia, że auta takie jak Hyundai i30 N powoli zostają wypierane z gamy modelowej producentów aut, przez mocne, ale bezduszne auta elektryczne. Które może i są szybsze od samochodów z silnikami spalinowymi. Ale czy w przypadku hot hatcha chodzi jedynie o prędkość? Jednak nie. Wyjaśniamy, dlaczego Hyundai i30 N to auto, które nam się po prostu podoba.

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Hyundai chciał wprowadzić supersamochód, jednak nikt by go nie kupił

Hyundai chciał wprowadzić supersamochód, jednak nikt by go nie kupił

Hyundai z mocnym silnikiem umieszczonym centralnie, dodatkowo z monokokiem? Były takie plany. Miał to być konkurent Porsche i McLarena. Niestety, aspekty finansowe pogrzebały pomysł.

Ford Focus ST kontra Hyundai i30 N. Zwycięzca może być tylko jeden

Ford Focus ST kontra Hyundai i30 N. Zwycięzca może być tylko jeden

Ford po liftingu Focusa nie zapomniał o tych nabywcach, w których żyłach płynie benzyna. Hyundai też ich szanuje. I oto mimo wojującej ekopoprawności możemy cieszyć się duetem kompaktowych potworów! Oto nasze porównanie Forda Focusa ST z Hyundaiem i30 N.

Sportowy Hyundai i30 N w specjalnej wersji. Tylko 620 sztuk trafi do Europy

Sportowy Hyundai i30 N w specjalnej wersji. Tylko 620 sztuk trafi do Europy

Do oferty Hyundaia już wkrótce dołączy specjalna, limitowana seria hot hatcha i30 N, z dodatkami stylistycznymi podkreślającymi dynamiczny charakter auta. Łącznie ma zostać wyprodukowanych tylko 800 egzemplarzy modelu, z których 620 trafi na rynek europejski.

Kupujemy coraz droższe samochody. Które modele warto wybrać?

Kupujemy coraz droższe samochody. Które modele warto wybrać?

133 454 zł – tyle wynosi średnia ważona cen nowych aut kupowanych w tym roku w Polsce. Wybraliśmy 14 wartych polecenia modeli w tym budżecie – od małego crossovera, przez rodzinne kombi, kabriolet, różne rodzaje hybryd, aż po minivana.

Jeśli chcesz cieszyć się jazdą, te auta są dla Ciebie

Jeśli chcesz cieszyć się jazdą, te auta są dla Ciebie

Ford Focus ST, Hyundai i30 N Performance i Volkswagen Golf GTI oprócz wielu cech uniwersalnych kompaktów mają prawdziwy sportowy talent. Na torze Contidrom doświadczyliśmy, ile frajdy potrafi sprawić jazda kompaktowymi sportowcami.

Hyundai i30 N po liftingu - ostrzejszy wygląd i nowa skrzynia biegów

Hyundai i30 N po liftingu - ostrzejszy wygląd i nowa skrzynia biegów

Hyundai opublikował pierwsze zdjęcia i garść informacji o nowej odsłonie najfajniejszej “i-trzydziestki” – oczywiście mowa o wersji N. Będzie to też pierwszy model z serii N, który dostanie dedykowaną, sportową skrzynię dwusprzęgłową.

Hyundai jak Porsche czy Mercedes-AMG - prowadzi szkolenia dla kierowców

Hyundai jak Porsche czy Mercedes-AMG - prowadzi szkolenia dla kierowców

Hyundai wznawia program szkoleń Hyundai Driving Experience. To propozycja dla kierowców, którzy chcą podszkolić umiejętności podczas jazdy sportowymi modelami z gamy N oraz elektrycznymi samochodami koreańskiej marki. W ramach szkolenia przygotowano trzy programy w zależności od umiejętności i oczekiwań uczestników

Hyundai i30 N Projekt C – to auto kupujesz dla czystej przyjemności z jazdy

Hyundai i30 N Projekt C – to auto kupujesz dla czystej przyjemności z jazdy

Nie oszukujmy się – znakomita większość aut sportowych nie służy przede wszystkim do tego, żeby jeździć nimi sportowo. Większości nabywców chodzi głównie o „lans”, a imponujące cyferki w danych technicznych mają podbudowywać ego właścicieli. Hyundai i30 N Projekt C jest chlubnym wyjątkiem od tej reguły. To auto, którego nie kupujesz po to, żeby wkurzyć sąsiadów czy kolegów z pracy, ale dla czystej przyjemności z jazdy.

Hyundai i30 1.4 T-GDi N Line – dobra dawka sportu na co dzień – TEST

Hyundai i30 1.4 T-GDi N Line – dobra dawka sportu na co dzień – TEST

Hyundai i30 N z 275-konnym silnikiem zebrał w naszych testach wiele pozytywnych opinii. Teraz sprawdzamy, jak spisuje się kompakt Hyundaia w sportowej stylizacji N Line, tym razem ze 140-konnym doładowanym benzyniakiem.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test