Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań PDF
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Wyszukiwarka warsztatów
O Dobrym Warsztacie
Dodaj warsztat
Polecamy
Auta elektryczne i hybrydowe
Testy na prawo jazdy
Poradniki zakupowe
Sprawdź swój VIN
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Treści premium
...
Auto Świat
IIHS
IIHS
A czy ty widzisz wielkiego misia? Nowy sposób na badanie kierowców
Ogromny różowy miś w odblaskowej kurtce, przyczepiony do tylnej klapy - można go spotkać na amerykańskich autostradach. Nie jest to jednak żadna nowa zabawa. Amerykańscy badacze z instytutu drogowego bezpieczeństwa IIHS sprawdzają czujność kierowców korzystających z aktywnych i adaptacyjnych tempomatów. Wyniki badań są dość zaskakujące.
Niewielki wzrost prędkości ma śmiertelne konsekwencje!
Nowe testy przeprowadzone m.in. przez instytut IIHS w USA pokazują, że nawet niewielki wzrost prędkości decyduje o tym, czy pasażerowie zostaną tylko ranni, czy zginą.
Układy asystujące – bardziej szkodzą niż pomagają kierowcy?
Im mniejszy wysiłek i skupienie ze strony kierowcy tym może być gorzej. Układy zautomatyzowanej jazdy mogą bowiem dezorientować kierowców - alarmuje instytut bezpieczeństwa ruchu drogowego IIHS.
Jeep Wrangler wywrócił się podczas testu zderzeniowego
Potrzeba było aż trzech prób, by ocenić poziom bezpieczeństwa nowego Jeepa Wranglera. Oba testy zderzeniowe amerykańskiej organizacji IIHS Wrangler skończył bowiem efektownymi wywrotkami. Nietrudno zgadnąć, że ostateczne noty dla samochodu są dość marne.
Z tyłu nie tak bezpiecznie jak z przodu - Amerykanie zmieniają procedurę testów zderzeniowych
Lepiej siadać z przodu czy z tyłu? Według badań amerykańskiego instytutu IIHS bezpieczniej jest na przednich fotelach niż na tylnej kanapie. Amerykanie zmieniają zatem procedurę testów zderzeniowych.
Przeglądarka blokuje powiadomienia -
Zobacz jak zmienić ustawienia
Zamknij
Auto Świat
Czy chciałbyś otrzymywać powiadomienia z najciekawszymi informacjami?
Subskrybuj
Oświadczam, iż zapoznałam/em się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie do jego postanowień
Dzięki, teraz zawsze będziesz na bieżąco!