Logo
Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland

Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Dodatkowo, niekorzystne przepisy dotyczące odliczenia VAT-u i trwający proces harmonizacji cen będą powodować odwlekanie decyzji zakupowych przez klientów. Nissan na rok 2005 szykuje kilka nowości. Najważniejszą z nich będzie nowy model terenowy - Pathinder, który wprowadzimy na rynek już w pierwszym kwartale. Murano, luksusowe auto terenowe, dopełni gamę sześciu samochodów Nissana z napędem 4x4. Tym samym Nissan będzie oferował najbogatszą na rynku polskim paletę modeli z napędem na obie osie.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium