Auto Świat Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland

Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Niemniej jednak pierwsza połowa roku będzie "obciążona" obecnością na polskim rynku olbrzymiej ilości samochodów używanych, bowiem wiele z nich nie znalazło jeszcze właścicieli. Import pojazdów z zagranicy będzie malał, jednak efekt obniżenia wartości aut używanych będzie zjawiskiem trwałym; nawet jeśli chodzi o samochody zadbane, bezwypadkowe i kupione w autoryzowanej sieci dilerskiej.

Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland
Auto Świat
Krzysztof Kowalski - dyrektor marketingu Nissan Poland

Dodatkowo, niekorzystne przepisy dotyczące odliczenia VAT-u i trwający proces harmonizacji cen będą powodować odwlekanie decyzji zakupowych przez klientów. Nissan na rok 2005 szykuje kilka nowości. Najważniejszą z nich będzie nowy model terenowy - Pathinder, który wprowadzimy na rynek już w pierwszym kwartale. Murano, luksusowe auto terenowe, dopełni gamę sześciu samochodów Nissana z napędem 4x4. Tym samym Nissan będzie oferował najbogatszą na rynku polskim paletę modeli z napędem na obie osie.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki