Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Kultowe youngtimery

Kultowe youngtimery

BMW M5 Touring z 1992 roku: pierwsze kombi, które z "emki" ma nie tylko znaczek
Youngtimer

BMW M5 Touring z 1992 roku: pierwsze kombi, które z "emki" ma nie tylko znaczek

Najsolidniejsze auto świata kończy 50 lat. Jeśli myślisz, że chodzi o Golfa, to mało wiesz o motoryzacji
Klasyki

Najsolidniejsze auto świata kończy 50 lat. Jeśli myślisz, że chodzi o Golfa, to mało wiesz o motoryzacji

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
10 klasyków dla masochistów. Wybij je sobie z głowy albo cierp
Youngtimer

10 klasyków dla masochistów. Wybij je sobie z głowy albo cierp

Samochody kultowe nie zawsze są fajne. Nie, nie zawsze warto spełniać marzenia! Są i takie, w przypadku których lepiej, żeby pozostały marzeniami, bo w przeciwnym razie grozi rozczarowanie. Większość klasycznych aut kupuje się sercem, ale czasem warto, żeby decydował rozum. Oto lista 10 kultowych pojazdów, które mają swoich zagorzałych fanów i miłośników, ale potrafią uprzykrzyć życie. Lepiej oglądać je w książkach i na zdjęciach z internetu, niż mieć w swoim garażu.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Osiem kultowych klasyków, które nie są warte swojej ceny. Czy tyle byście za nie zapłacili?
Youngtimer

Osiem kultowych klasyków, które nie są warte swojej ceny. Czy tyle byście za nie zapłacili?

Ten tytuł to prowokacja! Samochód jest wart tyle, ile ktoś jest gotów za niego zapłacić – to oczywiste. Tyle tylko, że ceny niektórych aut uchodzących za kultowe osiągnęły poziom totalnego oderwania od tego, co rzeczywiście one w zamian oferują – z wyjątkiem... sentymentu, który dla wielu nabywców wart jest majątek.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Tylu youngtimerów w jednym miejscu w Polsce jeszcze nie widzieliście
Youngtimer

Tylu youngtimerów w jednym miejscu w Polsce jeszcze nie widzieliście

Zapraszamy na galerię ze spotu Youngtimer Warsaw. Na "żwirku" pod Stadionem Narodowym tym razem pojawiła się rekordowa liczba samochodów. Dodajmy, że każdy z nich, jeśli tylko spełnił kryteria bycia youngtimerem, został na spotkanie wpuszczony za darmo.

Niemieckie auta lat 80. – wiele z nich stało się już klasykami
Youngtimer

Niemieckie auta lat 80. – wiele z nich stało się już klasykami

W efektownej dekadzie neonowej powstały fajne modele, takie jak Audi Quattro czy BMW M3 (E30) oraz spokojniejsze auta dla szerszego grona kierowców – Ford Fiesta, Volkswagen Golf czy Mercedes 190. Oto najważniejsze niemieckie samochody z lat 80. A na koniec naszej galerii dwa auta, które zamknęły drzwi pewnej epoki.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Polska enklawa klasycznych Porsche. CarBone to światowy poziom
Aktualności

Polska enklawa klasycznych Porsche. CarBone to światowy poziom

CarBone to mekka klasycznych Porsche w Polsce. Ekipa z Łodzi odbudowuje chłodzone powietrzem maszyny od zera oraz produkuje do nich wiele unikatowych części. Paweł, założyciel, mówi, że nie byliby dziś w tym miejscu, gdyby odmawiali klientom. Dodaje: "To co tu robimy, nie zawsze jest potrzebne, ale zawsze jest fajne. I dlatego ludzie tego chcą. Mamy klientów z całego świata, a ponad połowa naszych zamówień pochodzi z USA."

Ranking 10. najbardziej kultowych klasyków!
Youngtimer

Ranking 10. najbardziej kultowych klasyków!

Wypolerowane Porsche czy Ferrari robią wrażenie, ale są osoby, które uważają, że tym samochodom brak jakiejś cechy wzbudzającej szczególną sympatię użytkowników. Bo przecież nie moc i ceną grają tu największą rolę.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.