Auto Świat Mercedes-Benz najmocniejszą marką motoryzacyjną w mediach

Mercedes-Benz najmocniejszą marką motoryzacyjną w mediach

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan

Monitoring mediów opublikował wyniki badania Top Marka 2012. TVN, Polsat i Mercedes-Benz to pierwsza trójka marek, o których w minionych pięciu latach pisano w prasie najczęściej i najlepiej. W kategorii motoryzacja 2012, Mercedes-Benz zajął ogólnie trzecie miejsce i pierwsze w segmencie Premium

Mercedes-Benz najmocniejszą marką motoryzacyjną w mediach
Auto Świat
Mercedes-Benz najmocniejszą marką motoryzacyjną w mediach

Jak co roku magazyn Press i Press Service monitoring mediów opublikowały wyniki rankingu Top Marka. W tegorocznej edycji Mercedes-Benz poprawił swoją lokatę z zeszłego roku (4. miejsce) i zajał trzecie miejsce, bedąc jednocześnie jedynym przedstawicielem segmentu Premium. Głównymi kryteriami, które brano pod uwagę, są: liczba publikacji, zasięg oraz wydźwięk.

Po raz pierwszy w 5., jubileuszowej edycji badania, zdecydowano się przyznać nagrodę Marki Marek. Jest to wyróżnienie dla najmocniejszych brandów w prasie na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Wśród dziesięciu najczęściej opisywanych marek Mercedes-Benz zajął 3. miejsce (po TVN i Polsat) i jest tym samym najmocniejszą marką motoryzacyjną w prasie.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków