Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Mercedes EQE

Mercedes EQE

Czy luksusowy, elektryczny SUV może być lepszy niż odpowiednik z silnikiem Diesla? Odpowiedź jest jednoznaczna
Testy

Czy luksusowy, elektryczny SUV może być lepszy niż odpowiednik z silnikiem Diesla? Odpowiedź jest jednoznaczna

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
BMW i5 kontra Mercedes EQE i Nio ET7. Chińczycy znów zaskoczyli
Testy

BMW i5 kontra Mercedes EQE i Nio ET7. Chińczycy znów zaskoczyli

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Chińskie SUV-y wypadły lepiej od innych aut z Azji. Zaskoczenia w testach Euro NCAP
Aktualności

Chińskie SUV-y wypadły lepiej od innych aut z Azji. Zaskoczenia w testach Euro NCAP

Euro NCAP od lat przeprowadza próby zderzeniowe nowych samochodów. W ostatniej serii tegorocznych testów sprawdzono poziom bezpieczeństwa dziewięciu SUV-ów. Aż cztery z nich to auta chińskich marek, które zaskoczyły chyba nawet samych pracowników tej organizacji. Sekretarz generalny Euro NCAP ma też smutną refleksję.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Kosmiczne osiągi i wstydliwe zasięgi, a to wszystko po 700 tys. zł od sztuki
Testy nowych samochodów

Kosmiczne osiągi i wstydliwe zasięgi, a to wszystko po 700 tys. zł od sztuki

Tak, są elektryczne, ale... na pewno nie są oszczędne. Nie mają też choćby przyzwoitych zasięgów, których ich producenci nie musieliby się wstydzić. Ale są szybkie i powstały po to, by cieszyć. Czas włączyć im prąd i sprawdzić, który zgasi światło!

Materiał promocyjny
Jeździliśmy nowym Mercedesem EQE SUV. Ma elektryczny napęd i cztery skrętne koła
Testy

Jeździliśmy nowym Mercedesem EQE SUV. Ma elektryczny napęd i cztery skrętne koła

Mercedes EQE SUV to model o terenowych cechach, który powstał na bazie limuzyny EQE. Podczas pierwszych jazd nową odmianą poznaliśmy jej mocne strony oraz przekonaliśmy się, co może przeszkadzać. W Polsce samochód występuje z czterema silnikami do wyboru o mocy od 245 do 467 KM. Mieliśmy okazję jeździć 292-konną wersją 350 4Matic.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Mercedes EQE SUV: po limuzynie przyszła kolej na SUV-a
Wiadomości

Mercedes EQE SUV: po limuzynie przyszła kolej na SUV-a

Mercedes sukcesywnie rozwija submarkę EQ, w ramach której oferuje w pełni elektryczne modele. Jednym z takich pojazdów jest model EQE, który do sprzedaży trafił w 2022 r. Teraz przyszła kolej na kolejne "terenowe" wcielenie tego auta, czyli EQE SUV.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Mercedes EQE SUV. Co potrafi elektryczny SUV klasy wyższej?
EV

Mercedes EQE SUV. Co potrafi elektryczny SUV klasy wyższej?

Mercedes EQE SUV zapełnia lukę w programie elektrycznych SUV-ów z gwiazdą i stanowi odpowiednik spalinowego GLE w świecie elektromobilności. Oba modele będą oferowane równolegle. Elektryczny SUV spełnia warunki samochodu na rodzinne podróże. Zawiera najnowszą technologię stosowaną w Mercedesach. Czym konkretnie ma nas przekonać?

Czy jest lepszy od spalinowego odpowiednika? Sprawdzamy Mercedesa AMG EQE 43 4MATIC
Testy nowych samochodów

Czy jest lepszy od spalinowego odpowiednika? Sprawdzamy Mercedesa AMG EQE 43 4MATIC

Elektryk z mocnym silnikiem nie jest niczym nadzwyczajnym, ale gdy to Mercedes i nosi oznaczenie "AMG", zaczyna robić się ciekawie. W teście EQE 43 4MATIC sprawdzam nie tylko osiągi i zasięg, lecz także to, czy elektryk ze znaczkiem "AMG" sprawi równie dużo frajdy, co spalinowy odpowiednik.

Mercedes EQE 350+: najlepsza klasa E wszech czasów?
Testy

Mercedes EQE 350+: najlepsza klasa E wszech czasów?

W gronie tradycyjnych limuzyn klasy wyższej z silnikami spalinowymi to właśnie Mercedes E często nadaje ton. A jak to wygląda w nowej erze – w lidze samochodów elektrycznych? Pierwszy przeprowadzony przez nas sprawdzian pokazuje, że EQE 350+ znakomicie się tu odnajduje. Jego naturalna specjalność – wysublimowane podróżowanie, dystyngowana jazda, gładki cruising.

Nowa klasa biznes wśród elektryków? Już wiemy, jak jeździ Mercedes EQE
Testy

Nowa klasa biznes wśród elektryków? Już wiemy, jak jeździ Mercedes EQE

Pierwsza jazda Mercedesem EQE, któremu pozwolono wykorzystać rozwiązania techniczne topowego elektryka EQS. Czy elektryczna klasa E jest tym samym bliższa klasie S niż kiedykolwiek wcześniej?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.