Auto Świat EV Testy BMW i5 kontra Mercedes EQE i Nio ET7. Chińczycy znów zaskoczyli

BMW i5 kontra Mercedes EQE i Nio ET7. Chińczycy znów zaskoczyli

Nowe BMW i5 M60 kontra Mercedes-AMG EQE 53 i chińskie Nio ET7. Sprawdzamy zalety i wady każdego z tych aut, żeby przekonać się, czy luksusowy, azjatycki model ma szansę pokonać prestiżowe, europejskie pojazdy z Niemiec.

BMW i5 kontra Mercedes EQE i Nio ET7Żródło: Źródło zbiorcze dla obrazków importowanych w ramach Onet Editorial Workflow
  • BMW i5 M60 xDrive ma napęd o mocy 687 KM, do setki pojazd przyspiesza po 3,4 s, a maksymalny zasięg według testowego zużycia energii to 344 km
  • Mercedes-AMG EQE 53 4Matic+ ma napęd o mocy 601 KM, do setki przyspiesza po 3,8 s, a maksymalny zasięg według testowego zużycia energii to 335 km
  • Nio ET7 ma napęd o mocy 653 KM, do setki auto przyspiesza po 3,8 s, a maksymalny zasięg według testowego zużycia energii to 367 km

Dziesięć lat temu każdy, kto wpisałby w wyszukiwarce internetowej hasła i5, EQE czy ET7 zobaczyłby napis – nie znaleziono takiego hasła. Jednak czasy zmieniają się i dzisiaj jest inaczej.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji