Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Mitsubishi Lancer Evolution

Mitsubishi Lancer Evolution

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution - generacje

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution I (1992 - 1994)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution II (1994 - 1995)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution III (1995 - 1996)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution IV (1996 - 1998)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution IX (2005 - 2007)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution V (1998 - 1999)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution VI (1999 - 2001)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution VII (2001 - 2003)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution VIII (2003 - 2005)

Ikona samochodu

Mitsubishi Lancer Evolution X (2007 - 2015)

Mitsubishi Lancer Evolution - powiązane artykuły

To była złota era Mitsubishi. W 1999 r. sprzedało w Europie Zachodniej więcej aut od Skody

To była złota era Mitsubishi. W 1999 r. sprzedało w Europie Zachodniej więcej aut od Skody

Jeszcze w 1999 r. Mitsubishi miało jedną z najszerszych gam na Starym Kontynencie, zbudowaną z aż 16 modeli. Dziś została z tego tylko trójka aut. W 1999 r. w samej Europie Zachodniej Mitsubishi sprzedawały się trzy razy lepiej od Kii, dziś na całym kontynencie to Kia jest przeszło 9 razy popularniejsza niż Mitsubishi. Pamiętasz jeszcze modele ze złotych lat japońskiej firmy?

Połączył Subaru Imprezę WRX STI i Mitsubishi Lancera Evo w jedno auto!

Połączył Subaru Imprezę WRX STI i Mitsubishi Lancera Evo w jedno auto!

Walka fanów Subaru Imprezy WRX STI z fanami Mitsubishi Lancera Evo trwa od lat. Znalazł się jednak śmiałek, który wpadł na pomysł, jak pogodzić obie zwaśnione strony i to w dość niekonwencjonalny sposób. Amerykanin zbudował hybrydę łączącą oba auta, która wygląda... lepiej niż brzmi ten szalony pomysł.

Jak przewieźć choinkę samochodem? Szalone przykłady!

Jak przewieźć choinkę samochodem? Szalone przykłady!

Grudzień to tradycyjnie okres zakupu choinki i trzeba przyznać, że transport świeżo nabytego iglastego drzewka to dla większości z nas kłopotliwe zadanie. Za to bohaterowie tej galerii zupełnie się tym nie przejmują i wożą choinki swoimi supersamochodami! Oto najciekawsze przykłady transportowania jednego z symboli Bożego Narodzenia naprawdę egzotycznymi autami. Wesołych świąt!

Tych japońskich aut nigdy oficjalnie nie było w Europie

Tych japońskich aut nigdy oficjalnie nie było w Europie

JDM, czyli Japan Domestic Market z ang. japoński rynek wewnętrzny – tak określa się japońskie modele samochodów, które nigdy nie miały wersji z kierownicą z lewej strony.

Mitsubishi wyprzedaje swoje klasyczne i unikatowe samochody

Mitsubishi wyprzedaje swoje klasyczne i unikatowe samochody

Wszystkie 14 klasycznych modeli Mitsubishi z brytyjskiego oddziału firmy trafiło pod młotek. Firma żegna się ze swoimi klasykami oraz unikatowymi tablicami rejestracyjnymi, a niebawem wycofa się z tamtejszego rynku.

Mitsubishi Lancer Evo IX - z archiwum Auto Świata

Mitsubishi Lancer Evo IX - z archiwum Auto Świata

Dziewiąte wcielenie Mitsubishi Lancera opisaliśmy w „Auto Świecie" w marcu 2006 r., tuż po tym, jak ten sportowy samochód pojawił się na rynku. Przedstawiliśmy podstawową wersję z silnikiem 2.0 turbo o mocy 280 KM, która i tak zadziwiała osiągami.

Skradziony generator doprowadził do garażu marzeń z kradzionymi autami

Skradziony generator doprowadził do garażu marzeń z kradzionymi autami

Hiszpańscy policjanci przypadkowo natrafili na garaż, w którym znajdowało się 26 skradzionych samochodów. Były to sportowe modele z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych oraz dwutysięcznych. W nielegalnych zbiorach znalazły się m.in. BMW E30 M3, Mitsubishi Lancer Evo czy niezwykle rzadki Mercedes 190 Evo II.

Mitsubishi Lancer Evo X FQ-400 - (R)ewolucja

Mitsubishi Lancer Evo X FQ-400 - (R)ewolucja

Mitsubishi Lancer Evo X FQ-400 wyposażony będzie w zmodyfikowany 2-litrowy silnik turbo, produkujący 403 KM i 525 Nm. Dzięki tej konfiguracji najmocniejsze EVO rozpędza się do "setki" w 3,8 s, a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h

Mitsubishi Lancer Evo powraca!

Mitsubishi Lancer Evo powraca!

Tak tak tak! Evo wróci! I nie nie nie... W elektrycznym wydaniu jako SUV.

Mitsubishi Lancer Evolution - nowe oblicze

Mitsubishi Lancer Evolution - nowe oblicze

Decydując się na Mitsubishi Lancera Evolution klienci mogą dodatkowo wyposażyć wybrany model podczas zakupu nowego samochodu. Do wyboru są 4 pakiety: Pakiet GT360 opracowano dla wersji GSR z pięciobiegową skrzynią manualną. W skład tego zestawu wchodzi układ wydechowy i dolotowy firmy HKS(tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC), orurowanie intercoolera i turbotimer. Dla bezpieczeństwa zamontowano tu zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin. Lancer Evolution GT360 dysponuje mocą 360 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm. Pakiet GT330 przeznaczony jest dla wersji GSR TC SST oraz MR TC SST, a w skład zestawu wchodzi układ wydechowy HKS. Lancer Evolution MR GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm jest wyposażony w sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnię Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To coś dla amatorów mocnych wrażeń - podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym. Mitsubishi Lancer Evolution MR GT330 osiąga prędkość 100 km/h w 4,9 sekundy. Pakiet ALCANTARA oferuje obszycie górnej części kokpitu oraz boczków drzwi oryginalną Alcantarą w kolorze grafitowym. Pakiet NAVI oznacza...

Lancery Evolution klasy R4 zadebiutowały w rajdach

Lancery Evolution klasy R4 zadebiutowały w rajdach

Odcinki specjalne położone wokół Jeleniej Góry były areną zmagań uczestników III rundy RSMP - Rajdu Karkonoskiego. Sporo zawodników wybrało właśnie ten rajd na chrzest bojowy dla aut przygotowanych według nowej specyfikacji R4.

Mitsubishi Lancer Evolution: emocje w standardzie

Mitsubishi Lancer Evolution: emocje w standardzie

Lancer Evolution… Magiczną kombinację słów, które zwiastują doskonałe osiągi i perfekcyjne prowadzenie świat zna już od 18 lat. Lancer ewoluuje nie tylko w nazwie. Zaczął z poziomu 250 KM, by w Evo X osiągnąć 360 KM. Zwiększony został również komfort jazdy oraz wyposażenie.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test