Wybierz samochód

Mitsubishi Lancer Evolution

Mitsubishi Lancer Evolution - generacje

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution I (1992 - 1994)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution II (1994 - 1995)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution III (1995 - 1996)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution IV (1996 - 1998)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution IX (2005 - 2007)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution V (1998 - 1999)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution VI (1999 - 2001)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution VII (2001 - 2003)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution VIII (2003 - 2005)

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution X (2007 - 2015)

Mitsubishi Lancer Evolution - powiązane artykuły

Po kolizji spowodowanej przez 100-latka – czy senior powinien prowadzić samochód?

Mitsubishi Lancer Evolution - nowe oblicze

Decydując się na Mitsubishi Lancera Evolution klienci mogą dodatkowo wyposażyć wybrany model podczas zakupu nowego samochodu. Do wyboru są 4 pakiety: Pakiet GT360 opracowano dla wersji GSR z pięciobiegową skrzynią manualną. W skład tego zestawu wchodzi układ wydechowy i dolotowy firmy HKS(tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC), orurowanie intercoolera i turbotimer. Dla bezpieczeństwa zamontowano tu zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin. Lancer Evolution GT360 dysponuje mocą 360 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm. Pakiet GT330 przeznaczony jest dla wersji GSR TC SST oraz MR TC SST, a w skład zestawu wchodzi układ wydechowy HKS. Lancer Evolution MR GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm jest wyposażony w sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnię Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To coś dla amatorów mocnych wrażeń - podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym. Mitsubishi Lancer Evolution MR GT330 osiąga prędkość 100 km/h w 4,9 sekundy. Pakiet ALCANTARA oferuje obszycie górnej części kokpitu oraz boczków drzwi oryginalną Alcantarą w kolorze grafitowym. Pakiet NAVI oznacza...

Przeglądarka blokuje powiadomienia - Zobacz jak zmienić ustawienia
Zamknij
Auto Świat
Czy chciałbyś otrzymywać powiadomienia z najciekawszymi informacjami?
Subskrybuj

Dzięki, teraz zawsze będziesz na bieżąco!