Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Motocykle

Motocykle

Nowy Harley-Davidson Street Rod 2017
Motocykle

Nowy Harley-Davidson Street Rod 2017

BMW S1000R vs S1000RR - W ciuchach czy na golasa?
Motocykle

BMW S1000R vs S1000RR - W ciuchach czy na golasa?

Triumph Tiger 800 XRx Low - turystyczne enduro dla niskich
Motocykle

Triumph Tiger 800 XRx Low - turystyczne enduro dla niskich

Frontem do klienta - można powiedzieć oglądając „stwora”, jakiego wyprodukował dla swoich mniej wysokich klientów Triumph. Oto Triumph Tiger 800XRx Low

Husqvarna 701 Enduro - dual klasy premium w teście
Motocykle

Husqvarna 701 Enduro - dual klasy premium w teście

Pamiętacie Yamahę XT600? Hondę XL500? Pancerne motocykle, które równie dobrze radziły sobie w lekkim terenie, co i dziurawych drogach. W razie potrzeby mogły pojechać po bezdrożach lub fragmentami autostrad. Były multifunkcjonalne, pancerne i niezastąpione w każdej podróży. Do dziś pozostały ich tysiące, chociaż z czasem zastąpiono jej turystycznymi enduro (to drugie słowo w wielu wypadkach jest dodawane mocno na wyrost). Czy oznacza to, że w ofercie producentów nie znajdziemy już żadnego typowego "duala"? Do redakcyjnego laboratorium trafiła Husqvarna 701 Enduro - motocykl, który ma w sobie coś z dawnych enduro o dużej pojemności - czym nas do siebie przekonał, przeczytacie poniżej...

Pasja? LWG? A może lepiej się nie przyznawać do bycia motocyklistą?
Motocykle

Pasja? LWG? A może lepiej się nie przyznawać do bycia motocyklistą?

Czy warto się przyznawać do bycia motocyklistą? Motocyklizm to genialna zajawka, ale coraz częściej za sprawą klimatów LwG, facebookowych profili o pasji, czy memów, mam ochotę odpowiadać wymijająco, jak ktoś spyta o moje zainteresowania. Dlaczego? Bo sporo klimatów okołomotocyklowych to zwyczajna kaszana…

Testuj i wygrywaj z Harley-Davidson w programie "Discover More"
Motocykle

Testuj i wygrywaj z Harley-Davidson w programie "Discover More"

Harley-Davidson ofensywnie wchodzi w sezon 2017 I nie boi się konfrontacji z klientem. Program „Discover More” stworzono właśnie dla niego.

Kupujesz motocykl czy auto - jesteś złodziejem i kłamcą
Motocykle

Kupujesz motocykl czy auto - jesteś złodziejem i kłamcą

Całkiem niedawno po raz kolejny w swoim życiu musiałem pójść ukorzyć się przed wszechmocnym Urzędem Skarbowym, aby oddać naszym politykom trochę pieniędzy za to, że za własną, ciężko zarobioną i cudem zaoszczędzoną kasę (od której odprowadziłem już wszelkie możliwe podatki) kupiłem pojazd mechaniczny. Od takiej operacji nasze Państwo nie żąda od nas wiele. Zaledwie 2%. Oznacza to, że za kupony pojazd o wartości 10 000 zł trzeba oddać krajowi 200 peelenów. Prawda, że to uczciwe i sprawiedliwe?

Bitwa Królów Harley-Davidson - wybrano zwycięzcę konkursu
Motocykle

Bitwa Królów Harley-Davidson - wybrano zwycięzcę konkursu

Poznaliśmy wyniki trzeciej edycji konkursu modyfikacji custom organizowanego przez Harley-Davidson "Bitwa Królów" – pierwsze miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zajął dealer z Łodzi. Drugie miejsce przypadło projektowi z Wrocławia, a trzecie pojazdowi z Pragi...

Test kasków motocyklowych Shoei X-Spirit - porównanie trzech generacji
Motocykle

Test kasków motocyklowych Shoei X-Spirit - porównanie trzech generacji

O ile o kaskach Shoei bez kozery można powiedzieć, że są produktami premium, o tyle o modelu X-Spirit, że jest klasą premium w ofercie Shoei.

Motocykl BMW inspirowany klockami Lego Technic
Motocykle

Motocykl BMW inspirowany klockami Lego Technic

W czwartek 16 lutego podczas imprezy LEGO World w Kopenhadze pokazano futurystyczny, designerski motocykl BMW inspirowany modelem LEGO® Technic Hover Ride. Pojazd powstał w wyniku współpracy projektantów LEGO Technic i BMW Motorrad.

Kymco New Downtown 350i - skuter z prawdziwego zdarzenia
Motocykle

Kymco New Downtown 350i - skuter z prawdziwego zdarzenia

Dwa lata temu mieliśmy okazję przeprowadzać test długodystansowy maksiskutera Kymco Downtown 300i, który mimo drobnych wad, okazał się pojazdem trwałym, uniwersalnym i powszechnie lubianym. Pod koniec 2014 r. zaprezentowano jego następcę, model 350i, który właśnie trafił do naszego laboratorium. Czy zmiana modelu wyeliminowała drobne wady poprzednika, jak wypadł i czy polubiliśmy go porównywalnie do poprzedniego modelu? Już odpowiadamy...

Harley-Davidson Roadster w teście – syn anarchii
Motocykle

Harley-Davidson Roadster w teście – syn anarchii

Harley-Davidson Roadster to nowa jakość. Jest suchy, surowy, spartański, a jednocześnie genialny. Poznaj wytwór fabryki z Milwaukee, na którym poczujesz się, jakbyś był ponad prawem.

Triumph Bonneville T120 - wehikuł czasu w teście
Motocykle

Triumph Bonneville T120 - wehikuł czasu w teście

Klasyki Triumpha bardzo mocno zakorzeniły się na rynku. Pomysł, aby powrócić do stylistyki lat 60., okazał się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy neoklasyczny Bonneville pojawił się na początku XXI w. i od razu wypełnił niszę, której nie udało się w pełni zagospodarować nieco zbyt zideologizowanemu Harleyowi i trochę za japońskiemu, choć także niebywale ciekawemu i pięknemu Kawasaki W650. Oczywiście na rynku były jeszcze inne tego rodzaju konstrukcje, jak chociażby Yamaha SR500, ale to właśnie Bonneville był chyba najbardziej autentyczny. Nie dość, że klasyczny, to jeszcze europejski. Triumph. Niemal identyczny, jak jego imiennik sprzed lat, tylko stworzony w nieco nowocześniejszej, znacznie mniej zawodnej technologii.

Kymco Pulsar S 125 - dobra robota
Motocykle

Kymco Pulsar S 125 - dobra robota

Do redakcyjnego garażu trafił Kymco Pulsar 125, czyli mały, zgrabny naked, którego siła tkwi w skromności i niskich kosztach eksploatacji. Czy w masie podobnych pojazdów sprowadzanych z Chin, ten niepozorny tajwańczyk ma szanse odnieść sukces?

Kaski motocyklowe - co trzeba o nich wiedzieć?
Motocykle

Kaski motocyklowe - co trzeba o nich wiedzieć?

Oczywiście motocyklizm to wolność i opiewany „wiatr we włosach”, co nie do końca jest prawdą, bo na głowie mamy kask (zawsze polecamy) i stosujemy się, jak inni uczestnicy ruchu, do przepisów. Ale nie zmienia to faktu, że jazda motocyklem jest i pozostanie najfajniejszą formą przemieszczania się. Przyjemność z jazdy motocyklem może nam zepsuć nieodpowiedni strój. Podstawowym i jedynym wymaganym przez kodeks elementem jest kask. Dobrze, aby ten element także był dopasowany i do naszej głowy, i do naszego motocykla.

Japońska "wielka czwórka" kontra konstrukcje z Europy - historia kołem się toczy
Motocykle

Japońska "wielka czwórka" kontra konstrukcje z Europy - historia kołem się toczy

Ostatnio kumpel poprosił o pomoc w wyborze „prawie nowego motocyklal sportowego”. Zastanawiając się, nad radą, doszedłem do wniosku, że historia motocyklowa zatoczyła koło. I jesteśmy w jej ciekawym punkcie. Na czym polega owe koło? Postaram się przybliżyć swoją gonitwę myśli.

Czy wszyscy muszą płacić OC?
Motocykle

Czy wszyscy muszą płacić OC?

Wciąż mamy do czynienia z patologiczną sytuacją, kiedy musimy opłacać OC za każdy zarejestrowany pojazd, nawet jeśli ten nie porusza się po drogach publicznych, stoi od lat w zamkniętym garażu, leży w kawałkach w oczekiwaniu na remont, ma zdemontowany silnik lub jego właściciel miał fantazję przerobić go na mebel.

Będą zmiany w prawie odnośnie rejestracji pojazdów?
Motocykle

Będą zmiany w prawie odnośnie rejestracji pojazdów?

To wręcz niewiarygodne, że na Wiejskiej są posłowie, którzy zajmują się pracą na rzecz obywateli. Jedną z takich osób jest Piotr Liroy Marzec. Abstrahując od politycznych sympatii czy antypatii, niezwykle cieszy fakt, że chce zrobić coś dla zmotoryzowanych, czyli de facto większości Polaków. Panie Piotrze – cieszymy się, że ktoś walczy o nas, kierowców.

Projekcja HUD dla motocyklistów i rowerzystów. Czy w końcu ma szansę na sukces?
Motocykle

Projekcja HUD dla motocyklistów i rowerzystów. Czy w końcu ma szansę na sukces?

Technologia wyświetlacza przeziernego w motocyklu? Zasadniczo nic nowego. Temat jest eksploatowany od kilku lat. Szczególnie przy okazji wystaw takich jak CES w Las Vegas, IFA w Berlinie i wszelkich salonów samochodowych i motocyklowych. Niestety wciąż nic z tego nie wynika.

Kymco Noodoe – nowy wymiar komunikacji kierowca-skuter
Motocykle

Kymco Noodoe – nowy wymiar komunikacji kierowca-skuter

Zaprezentowany przez Kymco podczas targów motocyklowych EICMA 2016 w Mediolanie Noodoe to nowy system komunikacji pojazdu z kierowcą wyraźnie zainspirowany tym, do czego już przyzwyczaiły nas smartfony. Teraz będziemy mieć to w kokpicie skutera. Na początek w modelach Kymco AK 550 oraz Kymco New Like 125.

Dakarowy quad Sonika na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Motocykle

Dakarowy quad Sonika na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Każdy sportowiec ma w swojej kolekcji trofeum lub inną pamiątkę sportową, która ma dla niego szczególne znaczenie. Dla Rafała Sonika jedną z ważniejszych jest quad, na którym w 2009 roku zadebiutował w Rajdzie Dakar i zdobył trzecie miejsce. Był to początek jego drogi na szczyt. Teraz, pierwszy polski kierowca, który wygrał Dakar, zdecydował przekazać ten historyczny pojazd na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Książka na prezent dla małego motocyklisty: „Jak zbudować motocykl?”
Motocykle

Książka na prezent dla małego motocyklisty: „Jak zbudować motocykl?”

Sezon prezentowy w pełni. Jeśli zastanawiasz się, jak zarazić motocyklową pasją swojego potomka, kup mu pod choinkę książeczkę Martina Sodomki „Jak zbudować motocykl?” Sam także przeczytasz ją z niesłabnącym zainteresowaniem.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.