Mój samochód w serwisie stoi już półtora miesiąca i nikt z serwisu nie potrafi mi powiedzieć kiedy ta część będzie dostarczona, aby mój samochód został naprawiony. Czy jest określony jakiś okres czasu w którym powinna zostać dostarczona ta część. Czy naprawa mojego samochodu może się przedłużać w nieskończoność(dwa miesiące, trzy miesiące, a może pół roku). Czy ja jako właściciel nie mam prawa do tego abym został poinformowany kiedy samochód zostanie naprawiony, a nie odprawiany z kwitkiem przez serwis i z udzielaną mi za każdym razem informacją że nie wiedzą kiedy ta nieszczęśliwa podłużnica będzie do nich dostarczona. Czy mogę w jakiś sposób wpłynąć na serwis , aby w końcu naprawili mojego NissanaPiotr odpowiedź: Przyznam, że sprawa jest skomplikowana, gdyż naprawa zlecona serwisowi nie może zostać uznana za interwencję związaną z gwarancją - więc w Pańskim przypadku nie można oczekiwać iż pojazd zostanie naprawiony w okresie określonym ustawą. Proszę pamiętać o tym, że autoryzowany serwis musi trzymać się pewnych standardów naprawy. Dlatego do usunięcia uszkodzeń powstałych podczas kolizji używa nowych części. Podłużnica to ważny element konstrukcyjny pojazdu (jednak rzadko jest dostępna od ręki - to nie jest standardowa część zamienna), jedynie oryginalne produkty użyte do naprawy auta zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Radzę więc uzbroić się w cierpliwość.
Naprawa blacharska w serwisie
Po zostawieniu samochodu w serwisie blacharskim w Krakowie na ul Rzemieślniczej 26, otrzymałem informację od doradcy serwisowego, że naprawa mojego samochodu potrwa 10 dni. Po około 10 dniach dowiedziałem się że naprawa się przedłuży gdyż nie ma jednej z części w centralnym magazynie Nissana w Europie i nie wiadomo kiedy zostanie ta część wyprodukowana (podłużnica tylna lewa).