Mój samochód w serwisie stoi już półtora miesiąca i nikt z serwisu nie potrafi mi powiedzieć kiedy ta część będzie dostarczona, aby mój samochód został naprawiony. Czy jest określony jakiś okres czasu w którym powinna zostać dostarczona ta część. Czy naprawa mojego samochodu może się przedłużać w nieskończoność(dwa miesiące, trzy miesiące, a może pół roku). Czy ja jako właściciel nie mam prawa do tego abym został poinformowany kiedy samochód zostanie naprawiony, a nie odprawiany z kwitkiem przez serwis i z udzielaną mi za każdym razem informacją że nie wiedzą kiedy ta nieszczęśliwa podłużnica będzie do nich dostarczona. Czy mogę w jakiś sposób wpłynąć na serwis , aby w końcu naprawili mojego NissanaPiotr odpowiedź: Przyznam, że sprawa jest skomplikowana, gdyż naprawa zlecona serwisowi nie może zostać uznana za interwencję związaną z gwarancją - więc w Pańskim przypadku nie można oczekiwać iż pojazd zostanie naprawiony w okresie określonym ustawą. Proszę pamiętać o tym, że autoryzowany serwis musi trzymać się pewnych standardów naprawy. Dlatego do usunięcia uszkodzeń powstałych podczas kolizji używa nowych części. Podłużnica to ważny element konstrukcyjny pojazdu (jednak rzadko jest dostępna od ręki - to nie jest standardowa część zamienna), jedynie oryginalne produkty użyte do naprawy auta zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Radzę więc uzbroić się w cierpliwość.