Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Obsługa aut

Obsługa aut

Czy wiesz, do czego służy przycisk TA w samochodzie? Wyjaśniamy

Czy wiesz, do czego służy przycisk TA w samochodzie? Wyjaśniamy

TA lub TP — oba oznaczenia można znaleźć na wielu radioodtwarzaczach samochodowych. Wbrew pozorom stosowane są nie tylko w sprzęcie instalowanym w autach osobowych, ale także w znacznie większych pojazdach (autobusy czy ciężarówki). Wyjaśniamy, jak korzystać z praktycznej funkcji, która w polskich warunkach może niekiedy wzbudzać irytację u kierowców.
Wiesz, do czego służy przycisk SRC w samochodzie? Wyjaśniamy

Wiesz, do czego służy przycisk SRC w samochodzie? Wyjaśniamy

Oznaczenie SRC lub SOURCE stosuje się niemal w każdym radiu samochodowym. Za nim kryje się nie tylko możliwość przełączania pomiędzy odbiornikiem radiowym czy odtwarzaczem muzyki. Przycisk ten czasami uruchamia także dodatkowe opcje.
Codzienna obsługa samochodu - zobacz, jak robiło się to kilkadziesiąt lat temu

Codzienna obsługa samochodu - zobacz, jak robiło się to kilkadziesiąt lat temu

Obsługa codzienna samochodu? Ależ, po co? Wsiadasz, zapinasz pasy, przekręcasz kluczyk albo naciskasz przycisk "start" i jedziesz. Jeśli autu czegoś potrzeba – dolewki płynu czy wizyty w serwisie – w porę powiadomi cię o tym komputer. Kiedyś tak nie było. Zobaczcie, ile czynności trzeba było dawniej wykonać, żeby móc dojechać do celu.
Nie zawsze wystarczy przekręcić kluczyk. Najdziwniejsze sposoby uruchamiania silnika

Nie zawsze wystarczy przekręcić kluczyk. Najdziwniejsze sposoby uruchamiania silnika

We współczesnych autach uruchomienie silnika to łatwizna – wystarczy nacisnąć przycisk albo przekręcić kluczyk i silnik pracuje. Nie zawsze tak jednak było, nawet dziś można spotkać silniki, które "zapala się" zupełnie inaczej. Odpalenie "od strzału" można czasem brać dosłownie.
Zmiana czasu. Jak przestawić godzinę w samochodzie?

Zmiana czasu. Jak przestawić godzinę w samochodzie?

We współczesnych samochodach ustawienie właściwej godziny nie zawsze jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Niekiedy aż trudno uwierzyć, że dość prosta funkcja bywa tak ukrywana w rozbudowanym menu, że trzeba sięgać po szczegółową instrukcję obsługi pojazdu. Przy zmianie czasu na letni warto zatem upewnić się, czy godzina zmieni się automatycznie, czy też należy ją samodzielnie ustawić.
Najgorzej wypadła Tesla. Eksperci sprawdzili, czy łatwo i bezpiecznie obsługuje się współczesne samochody

Najgorzej wypadła Tesla. Eksperci sprawdzili, czy łatwo i bezpiecznie obsługuje się współczesne samochody

Nawigacja, odtwarzacz, klimatyzacja – te funkcje można obsługiwać nie tylko klasycznym przełącznikiem, ale coraz częściej za pomocą wyświetlacza. I wtedy zaczynają się problemy, bo kierowcy, zamiast skupiać się na drodze, przeszukują menu, żeby znaleźć ulubioną stację radiową.
BMW tymczasowo z ekranami dotykowymi bez... funkcji dotykowych

BMW tymczasowo z ekranami dotykowymi bez... funkcji dotykowych

Problemy z dostępnością komponentów elektronicznych dość mocno dotknęły także BMW. Aby ograniczyć ryzyko wstrzymania produkcji, w modelach BMW serii 3, 4, X5, X6, X7 oraz Z4 niemiecka firma czasowo usunęła ze swoich ekranów funkcje dotykowe. W efekcie całość obsługi multimediów ponownie przejął system iDrive.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech