Producent z Rüsselheim cieszy się z pierwszych sukcesów, jakie przyniosła strategia mająca na celu internacjonalizację firmy. Rzecznik Opla poinformował, że do Ameryki Północnej wyeksportowano 34 tys. egzemplarze pojazdu klasy średniej na bazie Opla Insignii, który za oceanem sprzedawany jest jako Buick Regal.

Od marca 2010 roku, czyli od rozpoczęcia eksportu, do USA wysłano dokładnie 33 669 samochody. Poza Buickiem Regal Opel do innych pozaeuropejskich krajów sprzedał 12 351 aut. Całkowita liczba pojazdów wysłanych na eksport jest jednak dosyć skromna – 46 020 szt.

„Liczymy na to, że uda nam się zwiększyć tą liczbę do 100 tys. samochodów rocznie”, powiedział rzecznik prasowy firmy Opel AG.

Nadzieją Niemców, po nieudanym przejęciu marki przez kanadyjsko-austriackie konsorcjum Magna i porzuceniu planów, co do rynku rosyjskiego, są teraz Chiny. Firma planuję w tym kraju rozbudowę, słabo dotąd rozwiniętej, sieci dilerskiej i sprzedaż modeli Astra Sports Tourer oraz Insignia Sports Tourer. W 2010 roku Opel sprzedał w Chinach niewiele ponad 1000 aut.