Linia pasków napędu marki Kager zawiera paski klinowe, wielorowkowe oraz paski rozrządu. Zastosowane do ich produkcji materiały i profile są zgodne z zaleceniami producentów samochodów.

Paski klinowe mają wzdłużny kord odporny na rozciąganie, co zapewnia stabilność długości paska podczas jego eksploatacji. Zewnętrzna warstwa jest wykonana z włókna, dzięki czemu uzyskano większą sprężystość i gęstość paska. Kager oferuje paski klinowe o rozmiarach: AVX10, AVX11,2, AVX11,9, AVX13.

Część nośna pasków wieloklinowych Kager jest wykonana z impregnowanego kordu poliestrowego, odpornego na rozciąganie. Zapewnia to dużą wytrzymałość na obciążenia dynamiczne oraz stabilność długości paska przy jego eksploatacji. Gumowe kliny wzdłużne pasków wyprodukowano z  syntetycznej gumy. Ich struktura jest włóknista, paski te są niezwykle odporne na temperaturę. Zastosowanie tej technologii pozwoliło też wzmocnić część nośną przy przenoszeniu obciążeń na koło pasowe (rolkę). Powierzchnia zewnętrzna paska to warstwa spiralnie nawiniętego sznura wraz z materiałem izolacyjnym. Zabezpiecza to pasek przed pękaniem i daje odporność na ścieranie i działanie wysokich temperatur. Kager oferuje paski wieloklinowe o rozmiarach: 3PK, 4PK, 5PK, 6PK, 7PK.

Część nośną pasków rozrządu Kager wykonano również z impregnowanego kordu poliestrowego, co także zapewnia odporność na rozciąganie. Powierzchnia zewnętrzna wykonana jest z syntetycznej warstwy odpornej na obciążenia dynamiczne, zużycie ścierne, działanie oleju i ozonu. Profile zębów są precyzyjnie wymodelowane, co gwarantuje optymalną przyczepność paska i koła paskowego (rolki). Kager oferuje paski z zębami parabolicznymi, trapezoidalnymi, okrągłymi, dwustronnie uzębione.