Trasa wytyczona przez organizatora, Automobilklub Polski, to trzy pętle o łącznej długości 53,15 km z siedmioma odcinkami specjalnymi o długości 42,35 km. To wyjątkowa rzecz w mistrzostwach kraju, aby próby sportowe stanowiły ponad 80 procent trasy rajdu.Panująca od wielu dni susza spowodowała, że trasa znacznie różniła się charakterem od ubiegłorocznej. Tam, gdzie były widowiskowe kałuże, teraz było sucho i twardo. Kilku załogom przydarzyły się defekty zawieszenia.Na trasie od startu trwała pasjonująca walka o zwycięstwo. Różnice czasowe między czołówką były tak niewielkie, jak w rajdach szosowych.O końcowych wynikach Polskiego Safari rozstrzygnęła ostatnia pętla, która w zasadzie była jednym odcinkiem specjalnym o długości 14 kilometrów. Organizator połączył trzy odcinki z poprzednich pętli w jedną całość. Przed ostateczną rozgrywką Dariusz Andrzejewski miał stratę 9,5 sekundy do prowadzącego Tomasza Lisowskiego. Na trzeciej pozycji znajdował się Wojciech Koziński. Do Andrzejewskiego brakowało mu około 10 sekund. Sprawa zwycięstwa była zatem otwarta. Cała trójka jechała równie szybko. Andrzejewski pomylił trasę, musiał zawracać i stracił do lidera kolejne dwie sekundy. Pewnego, wydawało się wtedy, kandydata do zwycięstwa na ostatniej próbie dopadł jednak pech. W Merlisie Tomasza Lisowskiego urwał się krzyżak w układzie kierowniczym. Autem nie można było sterować, a do mety po odcinku specjalnym zostały jeszcze trzy kilometry. W terenie pilot Przemysław Bąk skręcał przednie prawe koło szarpiąc rękami za oponę. Na szosie za pomocą taśm i plastrów usztywnili układ kierowniczy i osiągnęli metę. Piętnaście minut spóźnienia odebrało im zwycięstwo, w Polskim Safari zostali sklasyfikowani na trzecim miejscu.Po trzech eliminacjach rajdowych mistrzostw Polski samochodów terenowych prowadzi Tomasz Lisowski (44 punkty) przed Dariuszem Andrzejewskim i Stanisławem Lisowskim (obaj po 35 punktów).Polskie Safari: 1. Dariusz Andrzejewski/Arkadiusz Sąsara (Jeep Wrangler) 55.54,4; 2. Wojciech Koziński/Wojciech Wojtczak (Sam 3600) - 2,5; 3. Tomasz Lisowski/Przemysław Bąk (Merlis 3000) - 18,4; 4. Sławomir Chłoń/Krzysztof Jagóra (Jeep Wrangler) - 3.00,7; 5. Bogdan Kostecki/Marek Maciołek (Rover 3500) - 5.21,7; 6. Andrzej Dudziak/Marcin Proszkowski (Mad Buggy 2100) 5.38,6.Krzysztof Burzyński
Galeria zdjęć
Polskie Safari
Polskie Safari