9ff GT9 bazuje na Porsche 911 GT3, jednak auto otrzymało 6-cylindrowy silnik z przeciwbieżnymi tłokami i dwoma turbosprężarkami o pojemności zwiększonej do 4010 cm3. Moc silnika wynosi 726 kW (987 KM) przy 7850 obr./min, a moment obrotowy osiąga swoje maksimum 964 Nm przy 5970 obr./min. Jednostkę zamontowano w ramie pomocniczej z karbonu i kevlaru. Siła napędowa przenoszona jest na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Opony Continental przystosowane do jazdy z dużymi prędkościami mają rozmiar 235/35 ZR 19 z przodu i 325/30 ZR 19 z tyłu.
Żeby poprawić stabilność i ulepszyć aerodynamikę rozstaw osi wydłużono o 30 cm, a nadwozie jest niższe o 12 cm. Masa własna dzięki zastosowaniu materiałów kompozytowych wynosi zaledwie 1326 kg. Podwozie kompletnie zakryto karbonowymi i drewnianymi panelami. Stłoczone powietrze schładzane jest wodą, dlatego GT9 wystarcza tylko jeden wlot powietrza w przednim zderzaku. Kształt tyłu jest zupełnie nowy ze zintegrowanym spojlerem i drewnianym dyfuzorem. Z powodu lepszego odprowadzania gorącego powietrza silnik jest odkryty.