Niemiecka spółka Kicherer specjalizuje się w tuningu samochodów marki Mercedes-Benz. Jednak supersportowe Audi R8 zainteresowało tunera na tyle, że zdecydował się na jego podrasowanie.
Spółka Kicherer uznała, iż osiągi seryjnego 8-cylindrowego silnika, które wynoszą 309 kW (420 KM) oraz 430 Nm, są dostateczne, podobnie jak przyśpieszenie od 0 do 100 km/h oraz prędkość maksymalna 300 km/h, które są w pełni konkurencyjne. Z tego powodu najwięcej uwagi poświęcono aerodynamice i zestrojeniu zawieszenia.
W spółce Kicherer skupili się na aerodynamice samochodu. Nowy przedni spojler o 15 procent obniża wypór na przedniej osi. Z tyłu zamontowano nowy tylny spojler, który zapewnia większy docisk na tylne koła przy wyższych prędkościach.
Najbardziej widoczną zmianą w stylistyce Audi R8 są 20-calowe koła ze stopów lekkich. Stroiciel nie ograniczył się wyłącznie do spojlerów i felg, ale we współpracy z firmą H&R przygotował regulowane zawieszenie, które obniża prześwit o 15 mm z przodu i 30 mm z tyłu.
Galeria zdjęć
1/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
1/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
2/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
2/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
3/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
3/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
4/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
4/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
5/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
5/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
6/6 Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
6/6
Żródło: Auto Świat
Audi R8 według wyobrażeń firmy Kicherer
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.