Na tor przybyło ponad 300 zawodników, a kibicowało im aż 20 tys. widzów! Na starcie stawiły się maszyny z całej Polski, największą mocą mogła pochwalić się Toyota Supra z Inter Carsu - pomiary z hamowni wykazały, że ma ona 949 KM! Ujarzmiał ją Piotr Dobrowolski, w trakcie przyspieszania dało się zauważyć, że auto ma trudności z zachowaniem prostego toru jazdy - co jest normalne w pojazdach o ogromnej mocy z napędem na jedną oś. W klasie Mini po zaciętej walce z Radkiem Peterą (Suzuki Swift) Tomasz Stefaniak wygrał o niecałe 0,1 s. W Mini Plus tryumfował Wojciech Banach, który jeszcze mniejszą różnicą czasu wyprzedził Marcina Płudowskiego. Nie popisał się ubiegłoroczny zwycięzca Bogdan Nowak, który miał dziewiąty czas. Mocno obstawiona okazała się klasa Diesel, gdzie z zeszłorocznej czołówki na podium znalazł się jedynie Rafał Rusiecki. Wygrał Szymon Damek, który wyprzedził o 0,02 s Bartosza Wilczka startującego Skodą Felicią pikap z 2-litrowym silnikiem. Nie było niespodzianek w najbardziej obleganej klasie Profi (81 aut), po raz kolejny wyższość pokazał Xawery Mielcarek. Zły start w finale Profi Plus Pawła Kowalskiego na Porsche 964 (najlepszy czas w półfinale) dał zwycięstwo Dawidowi Sampowi. Słabe czasy wykręcali zawodnicy klasy Turbo. Nerwy puściły faworytowi Eugeniuszowi Fibichowi (Corsa Geko), który miał najlepszy czas przejazdu, ale po dwóch falstartach odpadł z rywalizacji. Pod nieobecność rallycrossowców (w tym terminie odbyła się I el. MP) w klasie Turbo Plus wygrał z dość słabym czasem w porównaniu z eliminacji (12,388 s) Aleksander Pińkowski. Pecha miał Artur Lewicki - źle dobrane świece wykluczyły go z walki. W eliminacjach klasy Maxi najlepszy czas uzyskał Piotr Dobrowolski, jednak w finale uległ bardziej doświadczonemu Karolowi Kamińskiemu (Porsche 911 GT2 9ff. Nie miał szczęścia Arkadiusz Oziębło - awarii uległa skrzynia w jego Audi S4 VTG Killer (606 KM).
Bitwa pod Modlinem
Sezon 2004 Mistrzostw Polski Wyścigów Równoległych na 1/4 mili uroczyście rozpoczął się 1 maja na lotnisku w Modlinie. Organizatorem imprezy jest Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego.
Auto Świat
Bitwa pod Modlinem