Po ingerencji specjalistówz firmy O.CT auto otrzymało dwubarwne nadwozie oraz wyraźnie poszerzone błotniki. Do nich nawiązuję oba zderzaki. Tylny zderzak wyposażony został w dyfuzor oraz dwie końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
Auto otrzymało także nowe dwuelementowe obręcze kół z metali lekkich oraz opony Yokohama Advan Sport Tires o wymiarach 245/30 R20 z przodu i 255/30 R20 z tyłu.
Firma O.CT zmodyfikowała także układ napędowy. Seryjna jednostka napędowa 2,0 TFSI o mocy 195 kW (265 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm po zmianach ma 241 kW (328 KM) i maksymalny moment obrotowy 425 Nm. Seryjne Audi S3 przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 5,7 sekundy, a wersja z O.CT o sekundę szybciej. Także z 250 km/h do 265 km/h wzrosła prędkość maksymalna.
Zawieszenie otrzymało nowe amortyzatory i sprężyny oraz skuteczniejszy układ hamulcowy z tarczami o średnicy 372 mm i ośmioma zaciskami.
O.CT Tuning planuje serię 100 egz., z których każdy będzie kosztował (w zalezności od modyfikacji) minimum 67 tys. Euro.
Galeria zdjęć
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning
Boehler concept.BS3: Audi S3 z O.CT Tuning