W 1904 r. ruszyła produkcja, ale kłopoty finansowe doprowadziły do przejęcia firmy w 1908 r. przez Billy'ego Duranta i wcielenia do General Motors. Przez 2 lata, od 1910 do 1912 roku, firmą zarządzał Charles Nash, a później, do 1920 r. Walter Chrysler. W 1938 r. na rynku pojawił się nowy model Lincolna Zephyra z karoserią zaprojektowana przez Boba Gregorie. Nowością były umieszczone w błotnikach reflektory, ale przede wszystkim poziomo umieszczona chłodnica, a co za tym idzie poziomy wlot powietrza zastępujący obowiązujące do tego czasu pionowe "maski szermierza". Bardzo szybko styl ten przyjął się we wszystkich firmach. W 1939 r. Buick wypuścił własne nowe nadwozie z wlotem powietrza "spływającym" z góry aż na połówki błotników i z reflektorami leżącymi na błotnikach. Prezentowany model z 1940 r. był konsekwentnym przedstawicielem tej idei i dał początek serii samochodów z coraz bardziej poziomymi wlotami powietrza. Auto napędzane było górnozaworowym, 8-cylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 5247 ccm i mocy 141 KM. Osiągało prędkość 150 km/h.
Buick Roadmaster seria 70 1940 USA
David Dunbar Buick, inżynier hydraulik szkockiego pochodzenia, zbudował swój pierwszy samochód w 1903 r. Do napędu użył 2-cylindrowego leżącego silnika z górnymi zaworami.
Auto Świat
Buick Roadmaster seria 70 1940 USA